site
stats
عالمی خبریں

افغانستان میں 11 ہزارامریکی فوجی تعینات ہیں ‘ پینٹاگون

Pentagon

نیویارک : امریکی محکمہ دفاع پینٹاگون کا کہنا ہے افغانستان میں گیارہ ہزار امریکی فوجی موجود ہیں اور مزید چار ہزار امریکی فوجی افغانستان بھیجے جائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق امریکی دفاع پینٹاگون کا کہنا ہے افغانستان میں تعنیات 11 امریکی افواج کی اس مجموعی تعداد میں معمول کے دستوں کے خلاف عارضی اور خفیہ یونٹس بھی شامل ہیں۔

خیال رہے کہ امریکی محکمہ دفاع کی جانب سے یہ اعدادوشمار ایک ایسے وقت پر سامنے آئے ہیں جب کچھ دنوں قبل امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے افغانستان کے متعلق نئی پالیسی کا اعلان کیا تھا۔

پینٹاگون کے مطابق شفافیت بڑھانے کے لیے افغانستان میں تعینات امریکی فوجیوں کی تعداد کا اعلان کیا گیا ہے لیکن پینٹاگون نے عراق اور شام میں تعینات امریکی افواج کی تعداد ظاہر نہیں کی ہیں۔


امریکہ نے پاکستان کو اربوں ڈالر دیئے ہیں، نتائج چاہئیں، ڈونلڈ ٹرمپ کا مطالبہ


یاد رہے کہ گزشتہ دنوں امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے نئی افغان پالیسی کا اعلان کرتے ہوئے کہا تھا کہ پہلے ان کا ارادہ تھا کہ وہ افغانستان سے فوجیں جلد واپس بلا لیں گے ہم یہ غلطی افغانستان میں نہیں دہرائیں گے اور فتح تک ملک میں موجود رہیں گے۔


امریکیوں کے لیے افغانستان کو ’قبرستان‘ بنا دیں گے


واضح رہے کہ امریکہ کی افغانستان سے متعلق نئی پالیسی پر افغان طالبان نے ردعمل دیتے ہوئے کہا تھا کہ اگر امریکہ نے اپنے فوجیوں کو افغانستان سے واپس نہ بلایا تو افغانستان کو امریکیوں کا قبرستان بنا دیں گے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top