چین امریکا کو نشانہ بنانے کی تیاری کررہا ہے، پینٹاگون کا الزام
The news is by your side.

Advertisement

چین امریکا کو نشانہ بنانے کی تیاری کررہا ہے، پینٹاگون کا الزام

واشنگٹن : پینٹاگون کاکہنا ہے کہ چین ممکنہ طورپرامریکی اہداف کونشانہ بنانے کی مشقیں کررہا ہے اور روس کے ساتھ مل کر نئی دفاعی حکمت عملی اپنا رہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پینٹاگون نے رپورٹ میں الزام لگایا ہے کہ چین امریکا اوراس کے اتحادیوں کونشانہ بنانے کی تیاری کررہا ہے۔

پینٹاگون کا کہنا ہے کہ گزشتہ تین برس سے چینی افواج متنازع سمندری حدود میں گشت کررہی ہیں، متنازع سمندری حدود میں چینی اثرورسوخ بڑھا رہا ہے جبکہ مصنوعی جزیرے تک بمبار طیاروں کی تعداد بڑھا دی ہے۔

رپورٹ کے مطابق چین روس کے ساتھ مل کرنئی دفاعی حکمت عملی بنا رہا ہے، 2028 تک چین کا دفاعی بجٹ 240ارب ڈالر ہو جائے گا۔

پینٹاگون کا کہنا ہے کہ چین اپنے خلائی پروگرام بھی وسعت دے رہا ہے اور خلا میں بھی امریکا سے مقابلے میں فورس تیار کر رہا ہے۔

یاد ررہے گذشتہ سال امریکی محکمہ دفاع نے اپنی رپورٹ میں دعویٰ کیا تھا کہ چین مستقبل قریب میں ممکنہ طور پر پاکستان میں بھی اپنا فوجی اڈا قائم کرسکتا ہے۔

امریکا نے ایران کے حوالے سے نیا ایکشن گروپ تشکیل دے دیا

دوسری امریکی وزیرخارجہ مائیک پومپیو نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے ایران پر اقتصادی اور سفارتی دباؤ بڑھانے کے لئے نئی ٹیم بنانے کا اعلان کیا، جس کا نام ایران ایکشن گروپ ہے۔

امریکی وزیرخارجہ کا کہنا تھا کہ ایکشن گروپ محکمہ خارجہ میں ایران سےمتعلق رپورٹ کرے گا، ایکشن گروپ روزانہ کی بنیاد پر ایران کے معاملات کا جائزہ لے گا۔

مائیک پومپیو نے کہا کہ سینئر سفارت کاربرائن ہک ایکشن گروپ کی قیادت کریں گے، ایرانی قیادت امریکا کے خلاف شدت پسند رویے کی ذمہ دار ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ صدرٹرمپ نے ایرانی قیادت پردباؤ کی پالیسی اپنائی ہے، امید ہے ایران سے نیا سمجھوتہ کرنے میں کامیاب ہوجائیں گے، ایران پر سفارتی اور معاشی دباؤ جاری رکھیں گے، ایران کے رویے میں تبدیلی دیکھنا چاہتے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں