The news is by your side.

Advertisement

عوام عید سادگی سے منائیں،شوبز ستاروں کا عید پر پیغام

پاکستانی شوبز انڈسٹری سے تعلق رکھنے والی نامور شخصیات نے عوام کو عید سادگی سے منانے کا مشورہ دیتے ہوئے انہیں گھر پر رہنے کی اپیل بھی کی ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی شوبز انڈسٹری سے وابستہ شخصیات نے عوام کو عید الفطر کی مبارکباد دیتے ہوئے پیغام دیا کہ طیارہ حادثے میں جاں بحق افراد کی مغفرت اور لواحقین کے صبر کے لیے دعا کریں اور کرونا وائرس کا پھیلاؤ روکنے کے لیے سماجی فاصلہ برقرار رکھیں۔

معروف پاکستانی اداکار ہمایوں سعید نے عید الفطر کے موقع پر سوشل میڈیا کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر اپنے پیغام میں مداحوں کو مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ جس طرح ہم پورا رمضان عبادت کرتے رہے اور اپنے گناہوں کی معافی مانگتے رہے،اسی طرح عید کے دن بھی یہی مصروفیات رکھیں تو بہتر ہے اور اس عمل کو معمول بنا لیں۔

نامور پاکستانی اداکارہ عائزہ خان نے انسٹاگرام پر اپنے پیغام میں گہرے رنج کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ جہاں ہم عید منا رہے ہیں وہیں ہم نے خوشی کے موقع پر بیٹوں، بیٹیوں، ماؤں اور والدین کو بھی کھویا ہے۔

اداکار عدنان صدیقی نے عید کے موقع پر انسٹاگرام پر ویڈیو پیغام جاری کیا جس میں انہوں نے مداحوں سے عید سادگی سے منانے اور طیارہ حادثے میں جاں بحق افراد کے لیے دعا کرنے کی اپیل کی۔

عدنان صدیقی نے کہا کہ میرے لیے یہ ویسی عید نہیں جیسی ہوا کرتی ہئ، ابھی ہم کرونا سے ہی لڑ رہے تھے کہ 22 مئی کو ایک حادثہ پیش آیا، یہ ہم سب کے لیے ایک بہت بڑا دکھ ہے بلکہ پوری دنیا کے لیے بڑا دکھ ہے۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Adnan Siddiqui (@adnansid1) on

نامور اداکارہ ریما خان نے اپنے پیغام میں عیدالفطر کی مبارکباد دی اور چاند رات کے موقع پر اپنی ایک تصویر بھی شیئر کی۔

 

View this post on Instagram

 

Eid Mubarak .

A post shared by Reema Khan (@iamreemakhan) on

پاکستانی گلوکار عاصم اظہر نے عید الفطر کے موقع پر انسٹاگرام پر مداحوں کے ساتھ اپنے جذبات کا اظہار کیا۔

 

View this post on Instagram

 

Haha jo baat hai. #EidMubarak

A post shared by Asim Azhar (@asimazhar) on

اداکارہ میرا نے انسٹا گرام پر اپنے پیغام میں مداحوں کو عید کی مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ اس بار عید الفطر ہمیشہ کی طرح نہیں منائی جائےگی، وہ خوشی کے اس موقع پر جہاز حادثے میں اپنے پیارے کھو دینے والے خاندانوں سے اظہار افسوس کرتی ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں