تازہ ترین

پاکستان کو آئی ایم ایف سے 6 ارب ڈالر قرض پروگرام کی توقع

وفاقی وزیر خزانہ محمد اورنگزیب نے کہا ہے کہ...

اسرائیل کا ایران پر فضائی حملہ

امریکی میڈیا کی جانب سے یہ دعویٰ سامنے آرہا...

روس نے فلسطین کو اقوام متحدہ کی مکمل رکنیت دینے کی حمایت کردی

اقوام متحدہ سلامتی کونسل کا غزہ کی صورتحال کے...

بچوں کا مستقبل داؤ پر، اسکولوں میں مستقل اساتذہ نے اپنے متبادل اساتذہ رکھ لیے

کوئٹہ: بچوں کا مستقبل داؤ پر لگ گیا، بلوچستان کے اسکولوں میں مستقل اساتذہ نے اپنے متبادل اساتذہ رکھ لیے۔

تفصیلات کے مطابق بلوچستان کے مختلف اضلاع کے اسکولوں میں مستقل اساتذہ کی جانب سے اپنے متبادل اساتذہ رکھنے کا انکشاف ہوا ہے، جس پر سیکریٹری اسکول ایجوکیشن بلوچستان نے سخت کارروائی کرنے کا فیصلہ کر لیا ہے۔

محکمہ تعلیم کے حکام کے مطابق سیکریٹری تعلیم صالح ناصر ان دنوں مختلف اضلاع میں اسکولوں کا دورہ کر رہے ہیں، ضلع قلعہ سیف اللہ کے اسکولوں کے دورے کا دوران یہ انکشاف ہوا کہ اسکولوں میں مستقل اساتذہ اپنی جگہ کسی اور شخص کو پیسے دے کر اسکول میں بچوں کو پڑھانے کے لیے بھیجتے ہیں۔

سیکریٹری محکمہ اسکول ایجوکیشن نے سختی سے نوٹس لیتے ہوئے تمام اساتذہ کو ڈیوٹی پر حاضر ہونے کی تنبیہ جاری کر دی، اور کہا کہ اساتذہ دو دن کے اندر اپنی ڈیوٹی پر حاضر ہو جائیں، انھوں نے وارننگ دی کہ اگر اساتذہ کی جگہ کسی اور کو اسکول میں پڑھاتے ہوئے دیکھا گیا تو اصل ٹیچر کو برخاست کر دیا جائے گا، اور ہیڈ ماسٹر کے خلاف سخت کارروائی کے علاوہ متبادل ٹیچر پر بھی مقدمہ درج ہوگا۔

سیکریٹری تعلیم بلوچستان صوبے کے ڈویژنل ایجوکیشن ڈائریکٹرز اور ضلعی آفیسران کو ہدایت جاری کی ہے کہ متبادل ٹیچرز کی نشان دہی کی جائے اور ان کے خلاف کارروائی عمل میں لائی جائے۔

Comments

- Advertisement -