پانامہ کیس میں پیش کیا گیاخط سیف الرحمٰن شہزادے کاہے،پرویز الٰہی -
The news is by your side.

Advertisement

پانامہ کیس میں پیش کیا گیاخط سیف الرحمٰن شہزادے کاہے،پرویز الٰہی

لاہور: مسلم لیگ ق کےمرکزی رہنما پرویز الٰہی کا کہناہے کہ پانامہ کیس میں پیش کیا گیا خط قطری شہزادے کا نہیں بلکہ سیف الرحمٰن شہزادے کا ہے۔

تفصیلات کےمطابق جہانگیر بدر مرحوم کے اہل خانہ سے تعزیت کے بعد میڈیا سے گفتگومیں چودھری پرویز الٰہی کا کہنا تھا کہ اب کوئی ملک شریف برادران کو بچانے کا خطرہ مول نہیں لے گا۔

مسلم لیگ ق کے مرکزی رہنما کا کہناتھا کہ پانامہ کیس میں جو نیا خط آیا ہےوہ قطری شہزادے کا نہیں بلکہ سیف الرحمٰن شہزادے کاہے۔

پرویز الٰہی کا کہناتھا کہ شریفوں سے نجات حاصل کرنے کےلیے اپوزیشن جماعتوں کو ایک ساتھ چلنا ہو گا۔انہوں نے کہا کہ پوری قوم کی نظریں سپریم کورٹ پر لگی ہوئی ہیں۔

مسلم لیگ ق کے رہنما پرویز الٰہی نے جہانگیر بدر کو خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے کہا کہ وہ صاف گو اور سچے انسان تھے۔انہوں نے مشکل ترین دور میں بھی اپنی پارٹی کا جھنڈا تھامے رکھا۔

ڈپٹی چیئرمین سینٹ مولانا عبدالغفور حیدری بھی تعزیت کےلیے جہانگیر بدر کے گھر پہنچے۔ان کا کہنا تھا کہ جہانگیر بدر کو ضیاءالحق کے دور میں کوڑوں کی سزائیں دی گئی تھیں وہ نظریاتی کارکن اور باوفا شخصیت کے مالک تھے۔

مزید پڑھیں:ستائیں دسمبرکویوٹرن نہیں ہوگا،تحریک چلےگی،اعتزازاحسن

واضح رہےکہ اس سے قبل آج پیپلزپارٹی کےمرکزی رہنما سینیٹر اعتزازاحسن کا کہناتھاکہ وزیراعظم نوازشریف کے پاس کوئی راہ فرار نہیں ہے۔ان کا کہناتھا کہ 27دسمبر کو یوٹرن نہیں ہوگا بلکہ تحریک چلے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں