site
stats
خیبر پختونخواہ

تحریک انصاف کی جدو جہد رنگ لے آئی ہے،پرویز خٹک

پشاور : خیبر پختونخوا کےوزیراعلٰی پرویزخٹک کہتے ہیں تحریک انصاف کی جدوجہدرنگ لےآئی ہے،ہمارا مطالبہ عدالتی کمیشن کا ہی تھا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلٰی خیبر پختونخواہ نے صوابی میں قافلےسے خطاب کرتے ہوئےان کاکہنا تھا عدالتی کمیشن کے قیام کا اعلان ہماری فتح ہے اور تحریک انصاف کی جدوجہد کے بعد حکومت پر دباؤ بڑھا اور وہ عدالتی کمیشن کے قیام پر راضی ہوئی،ہمارامطالبہ عدالتی کمیشن کا ہی تھا۔

انہوں نے کہا کہ تحریک انصاف نے اس کامیابی کو حاصل کرنے کے لیے جیلیں بھگتیں،پولیس کے ڈنڈے کھائے اور آنسو گیس کی شیلنگ برداشت کی لیکن اپنے مقصد سے پیچھے نہیں ہٹے، کارکنان کی اس بے مثل مستقل مزاجی اور اپنے مقصد کے حصول کے لیے کسی بھی قسم کی قربانی سے دریغ نہیں کرنے کے جذبے کی وجہ سے یہ کامیابی ملی۔

وزیر اعلیٰ خیبر پختونخواہ نے کہا کہ پاکستان کی تاریخ میں پہلی مرتبہ ایسا ہونے جا رہا ہے کہ طاقت ور ترین وزیر اعظم اپنی تلاشی دینے کے لیے تیار ہو گیا ہے اس لیے آج کا دن صرف تحتیک انصاف کے کارکنان ہی نہیں بلکہ پاکستان کے ایک ایک شہری کے لیے خوشی کا دن ہے اس لیے ہم آج یوم تشکر منائیں گے۔

واضح رہے آج کے ہی دن تحریک انصاف نے اسلام آباد کو لاک ڈاؤن کرنے کا اعلان کیا تھا تاہم حکومت سے مذاکرات اور سپریم کورٹ کی جانب سے عدالتی کمیشن کے قیام کے اعلان کی وجہ لاک ڈاؤن کو یوم تشکر میں تبدیل کر دیا گیا ہے اور آج اسلام آباد میں یوم تشکر منایا جائے گا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top