The news is by your side.

Advertisement

پشاور میں 202 کورونا مریضوں کی حالت تشویشناک ، 18افراد وینٹی لیٹرز

اسلام آباد : وفاقی وزیر اسد عمر کا کہنا ہے پشاورمیں202مریضوں کی حالت تشویشناک ہے، جبکہ 18افرادوینٹی لیٹرزپرہیں، ہم اس وقت محفوظ ہوں گے جب لوگ احتیاط کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر اسد عمر نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہا کہ پشاورمیں گزشتہ روز کورونا کیسز کی مثبت شرح13.39 فیصدرہی، 202مریضوں کی حالت تشویشناک ہے۔

اسدعمر کا کہنا تھا کہ 50افراد کم آکسیجن پرجبکہ134 کوزیادہ آکسیجن دی جارہی ہے جبکہ 18افرادوینٹی لیٹرزپرہیں ، گزشتہ روز 14 مریض تشویشناک حالت میں آئے، ہم اس وقت محفوظ ہوں گے جب لوگ احتیاط کریں گے۔

وفاقی وزیر نے اپوزیشن پر تنقید کرتے ہوئےکہا ن لیگ کی حکومت نے آزادکشمیرمیں2ہفتےمکمل لاک ڈاؤن کااعلان کردیا، پی پی کی سندھ حکومت نےکراچی کے4اضلاع میں اسمارٹ لاک ڈاؤن کردیا، دونوں جماعتوں کااصرارہےکہ پشاورجلسہ ضرورہو گا، دوغلےپن کی اس سے واضح مثال نہیں مل سکتی۔

ایک اور ٹوئٹ میں ان کا کہنا تھا کہ پی ٹی آئی نے2013میں پشاورکی4اور2018میں5سیٹ جیتی، انشااللہ اگلےالیکشن میں بھی یہی ہونا ہے، پشاورعمران خان کاشہرہے، اپوزیشن جلسہ کرکےعوام کی صحت،روزگارکوخطرےمیں ڈالناچاہتی ہے، اپوزیشن والے شاید پشاور کے عوام سے بدلہ لینا چاہتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں