The news is by your side.

Advertisement

فلپائن میں فوجی طیارہ حادثہ، ہلاکتوں کی تعداد 50 ہوگئی

منیلا : فلپائن میں فوجی طیارے کے حادثے میں ہلاکتوں کی تعداد 50 ہوگئی جبکہ انچاس افراد زخمی ہیں ، طیارے میں فوجی افسران سمیت چھیانوے فوجی اور عملے کے ارکان سوار تھے۔

تفصیلات کے مطابق جنوبی فلپائن میں جولو نامی جزیرے پر لینڈنگ کے دوران حادثے کا شکار ہونے والے فوجی طیارے میں ہلاکتوں کی تعداد 50 ہوگئی۔

گذشتہ روز جنوبی فلپائن میں فوجی طیارہ سولو صوبے میں واقع جولو نامی جزیرے پر لینڈنگ کے دوران گر کر تباہ ہوگیا، فوجی حکام نے بتایا تھا کہ سی ون تھرٹی طیارہ لینڈنگ کے دوران حادثے کا شکار ہوا تاہم طیارے سے پچاس افراد کو ریسکیو کرتے ہوئے زخمی افراد کو اسپتال منتقل کردیا گیا تھا۔

فلپائن کے وزیر دفاع ڈیلفن لورینزانا نے بتایا تھا کہ ابتدائی اطلاعات کے مطابق طیارے میں 92 افراد سوار تھے، جن میں تین پائلٹ اور عملے کے پانچ ارکان بھی شامل ہیں، اس سے قبل فلپائن کی مسلح افواج کے سربراہ جنرل سری لیتو سوبیجانا نے طیارے میں 85 افراد کے سوار ہونے کی اطلاع دی تھی۔

خبر رساں ادارے کے مطابق فلپائنی فوج کے سربراہ نے مقامی ذرائع ابلاغ کو بتایا کہ منڈاناؤ کے جنوبی جزیرے پر واقع کیگائن ڈی اورو کے علاقے سے فوجیوں کو لے جانے والا طیارہ رن وے پر اترنے میں ناکام رہا، طیارے نے دوبارہ فضا میں بلند ہونے کی کوشش لیکن کامیاب نہ ہوسکا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں