The news is by your side.

Advertisement

پی آئی اے کےایم بی اےڈگری رکھنے والےملازمین کے لیےخوشخبری

کراچی : پی آئی اے انتطامیہ نے ایم بی اے ڈگری ہولڈر ملازمین کواگلےگروپ میں ترقیاں دینےکافیصلہ کرلیا، اسٹیشن منیجرز کو متعلقہ ایچ آریونٹس کو کل تک ملازمین کا ڈیٹا فراہم کرنے کے احکامات جاری کردیے گئے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق پی آئی اے کے ایم بی اے ڈگری رکھنے والے ملازمین کے لیے خوشخبری آگئی ، ذرائع کا کہنا ہے انتظامیہ نے ایم بی اے کی ڈگری رکھنے والے ملازمین کو اگلے گروپ میں ترقیاں دینے کا فیصلہ کرتے ہوئے ملازمین کا ہدایت کی ہے کہ متعلقہ اسٹیشن منیجرز اور منیجرز کو اپنا ڈیٹا دیں۔

پی آئی اے ذرائع کا کہنا ہے اسٹیشن منیجرز کو متعلقہ ایچ آریونٹس کو کل تک ملازمین کا ڈیٹا فراہم کرنے کے احکامات بھی جاری کردیئے گئے ہیں، ایسے ملازمین کو اگلے گروپ میں ترقیاں دینے کے لیے ٹیسٹ دینا ہوگا۔

ذرائع کے مطابق ایم بی اے ڈگری ہولڈرملازمین کاٹیسٹ آئی بی اے سے کرایاجائےگا، کامیاب ملازمین کی اگلےگروپ میں ترقی کیلئےپی آئی اے بورڈ انٹرویو لےگا اور انٹرویوپاس کرنیوالےملازمین کواگلےگروپ میں ترقی دی جائےگی۔

ترجمان کا کہنا ہے پی آئی اے ایڈمن آرڈر 2009 کے تحت ایم بی اے ڈگری ہولڈر ملازمین کو اگلے گروپ ترقی دینے کے لیے فیصلہ کیا گیا ہے اور اگلے گروپ مین ترقی ٹیسٹ اور انٹرویو پاس کرنے سے مشروط ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں