The news is by your side.

Advertisement

رضاکارانہ علیحدگی اسکیم، پی آئی اے ملازمین کے لیے گائیڈ لائن جاری

کراچی : پی آئی اے ملازمین کے لئے ملازمت سے رضاکارانہ علیحدگی کی اسکیم پر باقاعدہ کام شروع کیا جاچکا ہے،18سال سے زائد اور کم ملازمت پر مبنی دو کیٹگریز کے لئے اسکیم کی کارروائی میں تیزی آگئی ہے۔

اس حوالے سے ذرائع کا کہنا ہے کہ وی ایس ایس اسکیم کی گائیڈ لائنز پر مکمل عملدرآمد کے لئے 72 کوآرڈینیٹرز تعینات کیے گئے ہیں یہ کوآرڈینیٹرز ائرلائن کے مختلف شعبوں اور اندرون ملک پی آئی اے اسٹیشنز پرتعینات کئے گئے ہیں۔

ذرائع کے مطابق کوآرڈینیٹرز 9سی ایس ایس اسکیم کی 9 نکاتی گائیڈ لائن پر عملدرآمد کو یقینی بنائیں گے اور متعلقہ ملازم کو وی ایس ایس درخواست پراسیسنگ میں معاونت کریں گے۔

وی ایس ایس درخواست فارمز کی دستیابی کو یقینی بنانا بھی کوآرڈینیٹرز کی ذمہ داریوں میں شامل ہے، اس کے علاوہ وی ایس ایس پیکج رپورٹ کا اجرا،اسکیم کے پیرا میٹرز سے ملازم کو آگاہی فراہم کرنا بھی ذمہ داری ہوگی۔

متعلقہ ملازم کے دستخط شدہ فارم کی وصولی اور دو ملازمین کے دستخط بطور گواہ بھی کوآرڈینیٹرز کی ذمہ داری ہے، کوآرڈینیٹر فارم کی اسکین کاپی بذریعہ میل سی ایف ٹی کو روانگی کے ذمہ دار بھی ہوں گے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ یومیہ بنیاد پر چئیرمین سی ایف ٹی اسلام آباد کو تمام مکمل اصل درخواستیں بھی ارسال کریں گے، موصول اور روانہ کردہ تمام وی ایس ایس درخواستوں کا لاگ رجسٹر بھی متعارف کرائیں گے، یاد رہے کہ اسکیم کی کامیابی کے لئے انتظامیہ نے وفاق سے12 ارب روپے فراہمی کی درخواست کر رکھی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں