پی آئی اے : دو بڑے افسران کی تعیناتی کیلئے شرائط کی تبدیلی -
The news is by your side.

Advertisement

پی آئی اے : دو بڑے افسران کی تعیناتی کیلئے شرائط کی تبدیلی

کراچی : پی آئی اے نے بھرتیوں پر پابندی کے باوجود دو بڑے عہدوں پر افسران کی تعیناتی کی تیاریاں کرلی ہیں، اشتہارات میں من پسند افراد کو نوازنے کیلئے عمرکی حد اوردیگر شرائط میں تبدیلی کی گئی۔

تفصیلات کے مطابق پی آئی اے میں بھرتیوں پر پابندی کے باوجود 2 بڑے عہدوں پر افسران کی تعیناتی کی تیاری کرلی گئی ہے، سی ای او، چیف کمرشل افسر کےعہدوں کیلئے شرائط کو تبدیل کیا گیا۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ بھرتی کے اشتہارات میں من پسند افراد کو نوازنے کیلئے عمرکی حد اوردیگرشرائط میں تبدیلی کی گئی ہے۔ پی آئی اے میں بھرتیوں پرپابندی کاحکم نامہ 20 فروری کو جاری کیا گیا تھا۔ پندرہ مارچ کو اخبارات میں دئیے گئے اشتہار میں دونوں عہدوں کے لئے عمر کی حد درج کی گئی تاہم ایک دن کے بعد 17مارچ کو شائع شدہ اشتہار میں عمر کی شرط ختم کردی گئی۔

pia-post-01

پی آئی اے میں جاری ری اسٹرکچرنگ کی تکمیل تک بھرتیوں پر پابندی کا حکم نامہ 20 فروری کو جاری کیا گیا تھا، جاری حکم نامے میں حکومت پاکستان ایوی ایشن ڈویژن کے جاری نامے میں وزیر اعظم کی مشیر کی جانب سے بھرتیوں پر پابندی عائد کی گئی تھی۔

ذرائع کے مطابق وزیر اعظم کے مشیر کی جانب سے اپنی ہی عائد کردہ پابندی کی خلاف ورزی پر مبنی ترمیم شدہ اشتہار کا کوئی نوٹس بھی نہیں لیا گیا، دونوں عہدوں پر بھرتی کے لئے سیاسی مداخلت بھی کی جارہی ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ حال ہی میں قومی ائرلائن کا انتظام سنبھالنے والی سیاسی شخصیت کی جانب سے بھی قومی ائرلائن میں تبادلے و تقرریوں کا بھی امکان ہے۔

ائر لائن کی ایس ای سی پی میں بطور پی آئی اے سی ایل رجسٹریشن کے بعد مذکورہ معاملے میں بورڈ آف ڈائریکٹرز کو بھی اعتماد میں نہیں لیا گیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں