The news is by your side.

Advertisement

لاہور سے ابوظہبی جانے والا پی آئی اے کا جہاز حادثے سے بچ گیا

کراچی : پی آئی اے کا طیارہ حادثہ سے بال بال بچ گیا، لاہور سے ابوظہبی جانے والی پی آئی اے کی پرواز پی کے263لینڈنگ کے کچھ ہی منٹ بعد طیارے کے انجن سے آئل لیک ہونا شروع ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق لاہور سے ابو ظہبی جانے والی پی آئی اے کی پرواز ٹیک آف کے تھوڑی دیر بعد ہی  ہنگامی طور پر اتارلی گئی،  انجن نمبر ایک کے فلٹر پلانٹ کے چار نٹ بولٹ اچانک ٹوٹ گئے۔

طیارہ اس وقت 400فٹ کی بلندی پر تھا، اچانک نٹ بولٹ ٹوٹنے کی وجہ سے کاک پٹ میں ایمرجنسی الارم بجنا شروع ہوگئے، ایئربس320،اے پی بی ایل ڈبلیو کے رجسٹریشن کے حامل طیارے کا آئل فلٹر کے نٹ بولٹ ٹوٹنے کی وجہ سے ایک انجن بند ہوگیا۔

طیارے میں150سے زائد مسافر سوار تھے، کپتان نے لاہور ایئرپورٹ کے کنٹرول ٹاور سے فوری طور پر رابطہ کرتے ہوئے ہیوی ویٹ ایمرجنسی لینڈنگ کی اجازت طلب کی۔

اجازت ملنے کے بعد کپتان نے حاضر دماغی کا مظاہرہ کرتے ہوئے ایک انجن سے طیارے کو لاہور ایئرپورٹ پر بہ حفاظت اتارلیا، یہ واقعہ جمعہ کی شب پیش آیا تھا۔

طیارے کے انجن کے آئل فلٹر کے نٹ بولٹ ٹوٹنے کے واقعہ کا سی ای او پی آئی اے ایئر مارشل  ملک ارشد  نے نوٹس لے لیا ہے۔ انہوں نے واقعہ کی تحقیقات کا حکم دیتے ہوئے شعبہ انجینئرنگ سے وضاحت طلب کرلی کہ طیارے کے نٹ بولٹ کیسے ٹوٹے؟

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں