The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب کی پروازوں کیلئے اضافی کرایہ کی وصولی ، پی آئی اے کا نوٹس

اسلام آباد : پی آئی اے نے سعودی عرب کی پروازوں کے لئے اضافی کرایہ کی وصولی کا نوٹس لے لیا، ترجمان نے کہا ہے کہ اضافی کرایہ لینے والے ایجنٹ کو بلیک لسٹ کردیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق پی آئی اے کے سی ای اوارشدملک نے سعودی عرب کی پروازوں میں اضافی کرایہ وصولی کی شکایات کا نوٹس لیتے ہوئے ایکشن لینے کی ہدایات جاری کردیں۔

ترجمان نے کہا کہ شکایات ملی ہیں کچھ عناصرنےاضافی کرایہ وصول کرناشروع کردیا،پی آئی اےنےسعودی عرب کیلئےیکطرفہ کرایہ84ہزاربمعہ ٹیکس مقررکیاہے، پرانے ٹکٹس کی پروازوں پرری اکومڈیشن 100 ڈالر ادا کرکے ہوسکتی ہے۔

پی آئی اے کے ترجمان کا کہنا تھا کہ کوئی ایجنٹ 4سے5ہزار زائدکمیشن وصول نہیں کرسکتا ، ٹکٹ کے پیسے کوئی زیادہ طلب کرتا ہے تو فوری پی آئی اے کورپورٹ کریں۔

ترجمان نے کہا کہ کوئی ایجنٹ،عملہ اضافی کرایہ وصول کرتےپایاگیاتوسخت ایکشن ہوگا، اضافی کرایہ لینےوالےایجنٹ کوبلیک لسٹ کردیا جائے گا۔

ترجمان عبداللہ خان نے بتایا کہ مسافروں کی سہولت کیلئے مزید28 پروازوں کی اجازت طلب کررکھی ہے ، پی آئی اے انتظامیہ مسلسل سعودی حکام سے رابطے میں ہے، سی ای او ارشد ملک نے سعودی سفیر سےملاقات میں اجازت کی استدعا کی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں