تازہ ترین

پاکستان کو آئی ایم ایف سے 6 ارب ڈالر قرض پروگرام کی توقع

وفاقی وزیر خزانہ محمد اورنگزیب نے کہا ہے کہ...

اسرائیل کا ایران پر فضائی حملہ

امریکی میڈیا کی جانب سے یہ دعویٰ سامنے آرہا...

روس نے فلسطین کو اقوام متحدہ کی مکمل رکنیت دینے کی حمایت کردی

اقوام متحدہ سلامتی کونسل کا غزہ کی صورتحال کے...

پنجاب کے بڑے امراض قلب کے اسپتال میں 8 میں 6 آپریشن تھیٹرز بند

لاہور: پنجاب کے سب سے بڑے امراض قلب کے اسپتال پی آئی سی میں مریض آپریشن کے لیے رل گئے، آپریشن نہ ہونے سے سینکڑوں مریض متاثر ہو رہے ہیں۔

پی آئی سی کے 8 آپریشن تھیٹر میں صرف 2 چل رہے ہیں، 6 آپریشن تھیٹرز گزشتہ پانچ ماہ سے بند پڑے ہیں، جس کی وجہ سے بائی پاس، دل کے بند وال، دل میں سوراخ، شہ رگ پھٹنے سمیت دیگر آپریشن بھی نہیں ہو رہے۔

ایم ایس پنجاب کارڈیالوجی ڈاکٹر محسن نقوی کی جانب سے کوئی بھی جواب دینے سے انکار کیا گیا، اسپتال میں روزانہ کی بنیاد پر پہلے 20 آپریشن ہوتے تھے، گزشتہ چھ ماہ سے روزانہ 4 سے 5 آپریشن ہو رہے ہیں، اسپتال میں داخل مریضوں کو شدید مشکلات کا سامنا ہے اور غریب مریض نجی اسپتالوں سے مہنگے علاج کروانے کے قابل بھی نہیں۔

دوسری طرف اے آر وائی نیوز کی خبر پر وزیر صحت پنجاب خواجہ سلمان رفیق نے نوٹس لیتے ہوئے پنجاب انسٹی ٹیوٹ آف کارڈیالوجی میں بند آپریشن ٹھیٹرز جلد بحال کرنے کا حکم دے دیا ہے۔

خواجہ سلمان رفیق نے اے آر وائی نیوز کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ اس نے غریب مریضوں کے لیے آواز اٹھائی، میں جانتا ہوں پی آئی سی میں آپریشن ٹھیٹرز بند ہونے کی وجہ سے متعدد آپریشنز نہیں ہو رہے، آپریشن ٹھیٹرز میں کام ہو رہا ہے اس لیے وہ بند ہیں۔

انھوں نے کہا بند آپریشن ٹھیٹرز میں کام کرنے والی کمپنی کو 10 اپریل کا الٹی میٹم دے دیا گیا ہے۔

Comments

- Advertisement -
حسن حفیظ
حسن حفیظ
حسن حفیظ ایک نوجوان صحافی ہیں اور اے آر وائی نیوز لاہور کے لئے صحت، تعلیم اور ایوی ایشن سے متعلق خبریں رپورٹ کرتے ہیں