The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں ڈبل سواری پرپابندی،290سے زائدافراد گرفتار

کراچی: شہرقائد میں ڈبل سواری پر پابندی کی خلاف ورزی کرنے والے290 سے زائد افراد کو گرفتار کرکے 100 کے قریب موٹرسائیکلیں قبضے میں لے لی گئیں۔

تفصیلات کےمطابق شہر میں ڈبل سواری پر پابندی کی خلاف ورزی کرنے والے 200 سے زائد افراد کو گرفتار،جبکہ موٹرسائیکلیں قبضے میں لےکر مقدمات درج کرلیے گئے۔
نیو کراچی اور درخشاں پولیس نےڈبل سواری کی خلاف ورزی پر 80 سے زائد کو گرفتار کرکے 20 سے زائد موٹرسائیکلیں قبضے میں لے لیں۔عزیز بھٹی اور محمود آباد پولیس نے 35ے زائد افراد کو پکڑ کر حوالات میں بند کر دیاگیا ہے۔

دوسری جانب ڈیفنس پولیس بھی ڈبل سواروں کے پیچھے نکل پڑی اور100 سے زائد افراد پکڑ کر موٹر سائیکلیں قبضے میں لے لیں۔پی آئی بی پولیس نے 24 افراد کو گرفتار کرکے 12 موٹرسائلیں قبضے میں لے لیں ہیں۔

ادھرنیو ٹاؤن پولیس نے 20 افراد کو حراست میں لیکر 7 مقدمات درج کیے۔بہادر آباد پولیس نے بھی 10 افراد کو ڈبل سواری کی پابندی کی خلاف ورزی پر گرفتار کرکے 5 مقدمات درج کیے۔

مزیدپڑھیں: کراچی میں ڈبل سواری پر پابندی عائد

واضح رہے کہ شہر میں محرم الحرام کے حفاظتی اقدام کے پیش نظرہفتےشام 6 بجے سے 10 محرم تک ڈبل سواری پر پابندی عائد کی گئی ہے، جو 10محرم الحرام تک لاگو رہے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں