The news is by your side.

Advertisement

مچھلیوں کی افزائش کیلئے ہوائی جہاز کا انوکھا استعمال، ویڈیو وائرل

آپ نے ہوائی جہاز پر سانپ کی موجودگی کے بارے میں تو سنا ہوگا لیکن کیا کبھی آپ نے جہاز  پر مچھلی کی موجودگی کے بارے میں سنا ہے؟ اگر نہیں سنا تو پھر یہ ویڈیو آپ کو دکھادے گی۔

اس ویڈیو کلپ میں دکھایا گیا ہے کہ امریکا میں ریاست یوٹاہ کی ایک جھیل میں مچھلیوں کی کم ہوتی ہوئی تعداد کو بڑھانے کے لیے فضا سے ایک جہاز کے ذریعے جھیل میں ہزاروں مچھلیاں گرائی جارہی ہیں۔

یہ ویڈیو ریاست یوتھا کے وائلڈ لائف ریسورسز ڈویژن نے اپنے فیس بک پیج پر شیئر کیا ہے جس میں جھیل میں مچھلیوں کی ری اسٹاکنگ کے عمل کو دکھایا گیا ہے جوکہ دیکھنے والوں کے لیے خاصا دلچسپ بھی ہے۔

اس ماہ کی نو تاریخ کو شیئر کی گئی اس ویڈیو کے لیے ایک ہزار لائیکس موصول ہوئی ہیں جبکہ 570 سے زیادہ افراد نے اسے شیئر بھی کیا ہے۔

یوٹاہ ڈویژن آف وائلڈ لائف ریسورسز کی جانب سے فیس بک پر پوسٹ کی جانے والی اس ویڈیو میں 59،000 سے زیادہ صارفین نے اپنے خیالات کا اظہار کیا ہے۔ ویڈیو میں جنگلی و آبی حیات کے ماہرین زندہ مچھلی کی بالٹیاں تیار کرتے ہوئے دیکھے جاسکتے ہیں۔

خاص طور پر فنگرلینگز یا چھوٹی مچھلی جو ایک سے تین انچ لمبی لمبائی کی ہوتی ہے انہیں ایک چھوٹے طیارے کے ذریعے کئی مختلف علاقوں میں بھیج دیا جاتا ہے۔

دریاؤں اور جھیلوں میں مچھلیوں کی افزائش اور ان کو ذخیرہ کرنے کے لئے ہوائی جہاز کے استعمال کے اس طریقے کو محض “فضائی مچھلی کا ذخیرہ” کہا جاتا ہے۔ یوٹاہ میں اصل کا ایک ایسا طریقہ جس کا آغاز 1950 کی دہائی سے ہے۔

سوشل میڈیا پر شیئر کی گئی ویڈیو میں دکھایا گیا ہے کہ یوٹاہ میں ہزاروں مچھلیوں کو ہوائی جہاز سے اور ایک جھیل میں گرایا گیا ہے۔ اگرچہ ویڈیو سوشل میڈیا فیڈ پر مبنی ہے ، طیارے میں پائلٹ کرنے والے دراصل معمول کے معمول کے عمل میں حصہ لے رہے ہیں جو مچھلی کے ذخیرہ کے نام سے جانا جاتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں