The news is by your side.

Advertisement

فٹبالرمیسی کا کمسن ’پلاسٹک شرٹ‘ مداح پاکستان پہنچ گیا

کوئٹہ : معروف فٹبالر میسی کا 5 سالہ ننھا مداح مرتضیٰ احمدی اپنے والدین کے ہمرا ہ بلوچستان کے دارالحکومت کوئٹہ پہنچ گیا ۔ غربت سے تنگ آکر احمدی کے والدنے اپنے اہل خانہ کے ہمراہ کوئٹہ کے علاقے ہزارہ ٹاون میں رہائش اختیار کرلی ہے۔

messi-post-4
سماجی رابطے کی ویب سائٹ سے مشہور ہونے والے ننھے پرستار اُس وقت دنیا کی توجہ کا مرکز بنے کہ جب انہوں نے اپنے بڑے بھائی ہمایوں کے ہاتھ سے تیار کردہ پلاسٹک کے تھیلے کی ٹی شرٹ پہن کر تصاویر سوشل میڈیا پر شئیر کیں، ننھے مداح کے شوق سے متاثر ہوکر ارجنٹائن کے معروف فٹبالر نے اپنے دستخط والی اصلی ٹی شرٹ اپنے پرستار کو بھجوائی اور ساتھ ہی ملنے کی خواہش کا اظہار بھی کیا تھا۔

messi-post-1
واضح رہے کہ مرتضیٰ کے والد افغانستا ن کے صوبے غزنی میں بطور کسان کام کرتے ہیں ۔انہوں نے بتایا کہ غربت اور تنگدستی کے باعث وہ اپنے بچے کی خواہشات پوری نہیں کرسکتے۔ دوسری جانب میسی کے والد کا کہنا ہے کہ وہ اس ننھے مداح کے لئے کچھ کرنا چاہتے ہیں۔

messi-post-3
افغانستا ن فٹبال فیڈریشن کے مطابق نامور کھلاڑی سے رابطے میں ہیں اور وہ بہت جلد اپنے فین سے ملاقات کریں گے، تاہم ابھی یہ طے ہونا باقی ہے کہ میسی افغانستان کا دورہ کریں گے یا 5 سالہ پرستار کو اسپین بھیجا جائیگا ۔ مقام اور وقت کا تعین ہوتے ہی باضابطہ اعلان کردیا جائیگا۔

میسی کے ننھے پرستار مرتضی احمدی نے ان سے درخواست کی ہے کہ وہ انہیں اپنے پاس بلا لیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں