The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل میچز سے قبل کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کا ستارہ گردش میں آگیا

کراچی: پی ایس ایل کےبقیہ میچز سے قبل کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کا ستارہ گردش میں آگیا ہے، نسیم شاہ پروٹوکولز کی خلاف ورزی کے باعث پی ایس ایل سے آؤٹ ہوئے، اب ایک اور کھلاڑی کا کرونا ٹیسٹ مثبت آگیا ہے۔

ذرائع کے مطابق کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے ایک کھلاڑی کا کرونا ٹیسٹ کی رپورٹ مثبت آگئی ہے، گزشتہ روزہوٹل پہنچنےپر مذکورہ کھلاڑی کا کرونا ٹیسٹ کیا گیاتھا۔

کرونا ٹیسٹ مثبت آنے کے بعد کھلاڑی کو فی الحال کراچی کے ہوٹل میں الگ منزل پر قرنطینہ میں بھیج دیاگیا ہے، مذکورہ کھلاڑی ٹیم کےہمراہ ابوظبی کےلیےسفر نہیں کرسکےگا۔

تاہم پاکستان کرکٹ بورڈ نے کرونا ٹیسٹ مثبت آنے والے کھلاڑی کا نام ظاہر کرتے ہوئے بتایا کہ کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کےکھلاڑی انور علی کا کرونا ٹیسٹ مثبت آیا ہے، گزشتہ روزہوٹل پہنچنےپر انورعلی کا کرونا ٹیسٹ کیا گیاتھا، کرونا ٹیسٹ مثبت آنے کے بعد انورعلی ٹیم کےہمراہ ابوظہبی کےلیےسفر نہیں کرسکیں گے۔

گذشتہ روز پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) میں کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے فاسٹ باؤلر کو پاکستان سے روانگی کے لیے مقررہ پروٹوکولز کی خلاف ورزی کرنے پر لاہور کے مقامی ہوٹل میں قائم آئسولیشن سے ریلیز کر دیا گیا تھا۔

یہ بھی پڑھیں: کاش ماں ہوتی !! پی ایس ایل سے نکلنے والے نسیم شاہ کا جذباتی پیغام

ناقابل قبول پی سی آر ٹیسٹ کی رپورٹ جمع کروانے کے باعث نسیم شاہ پی ایس ایل سکس کے بقیہ میچز سے باہر ہوئے۔

پشاور : پاکستان سپر لیگ(پی ایس ایل) سکس سے باہر ہونے والے کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے فاسٹ باؤلر نسیم شاہ نے جذباتی بیان بھی جاری کیا، ٹوئٹر پر جاری اپنے پیغام میں ان کا کہنا تھا کہ کاش ماں ہوتی، میں اپنے غم اسے بتاتا، وہ کہتی تو کیوں پریشان ہوتا ہے، میں ہوں ناں۔

نسیم شاہ نے مزید کہا کہ میں نے بہت محنت کی اور پی ایس ایل کے لئے پرجوش تھا میں گروپ کے تمام میسجز دیکھ کر ہدایات پوری کرتا ہوں۔ پتہ نہیں کہ اس میسج کو کیسے مس کر گیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں