The news is by your side.

Advertisement

سری لنکا میں وکٹ فکسنگ کی سازش پکڑی گئی

کولمبو:عرب ٹی وی کے صحافی نے اسٹنگ آپریشن میں سری لنکا اورانگلینڈ کے درمیان رواں برس نومبر میں گال ٹیسٹ کی وکٹ فکس کرنے کی سازش بے نقاب کردی۔

تفصیلات کے مطابق اسپاٹ فکسنگ، میچ فکسنگ کے بعد وکٹ فکسنگ کا اسکینڈل سامنے آگیا۔ سری لنکا اورانگلینڈ کے درمیان نومبرمیں گال ٹیسٹ کی وکٹ فکس کی جانی تھی، گراؤنڈ اسٹاف نے گال ٹیسٹ کے لیے وکٹ فکسنگ کی یقین دہانی کرا دی تھی۔

وکٹ فکسنگ کی سازش میں سابق بھارتی فرسٹ کلاس کرکٹررابن مورس اورگال اسٹیڈیم کے اسسٹنٹ مینیجر تھرانگا اندیکا شامل ہیں۔

صحافی نے تاجرکے روپ میں گال اسٹیڈیم کے اسسٹنٹ مینیجرتھرانگا اندیکا سے ملاقات کی، سابق بھارتی فرسٹ کلاس کرکٹررابن مورس بھی وہاں موجود تھے۔

رپورٹرنے پوچھا کہ کیا ٹیسٹ میچ 4 دن میں ختم ہوجائے گا؟ جس پر گال اسٹیڈیم کے اسسٹنٹ مینیجر تھرانگا اندیکا نے جواب دیا چار دن کیا، ڈھائی دن میں ہی ختم کردیں گے۔

وکٹ فکسرتھرانگا اندیکا نے بھارت اور سری لنکا کے درمیان گال ٹیسٹ کی وکٹ کو بھی فکس کرنے کا اعتراف کیا جس میں بھارت نے 6 سو سے زائد رنز بنائے تھے۔

یاد رہے کہ اکتوبر2015 کو آئی سی سی کی جانب سے سابق سری لنکن ٹیسٹ کرکٹر اور گال کرکٹ اسٹیڈیم کے کیوریٹر جیا آنندا ورنا ویرا کو فکسنگ کے شبے میں معطل کیا گیا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں