گیس بحران اور اووربلنگ، وزیراعظم عمران خان نے اجلاس طلب کرلیا
The news is by your side.

Advertisement

گیس بحران اور اووربلنگ، وزیراعظم عمران خان نے اجلاس طلب کرلیا

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان نے گیس بحران اور اووربلنگ پر آج اجلاس طلب کرلیا، اجلاس میں وزیراعظم کو گیس کی موجودہ صورتحال سے بھی آگاہ کیا جائے گا اور اوور بلنگ پر قائم کمیٹی اپنی رپورٹ پیش کرے گی۔

تفصیلات کے مطابق گیس بحران اور اووربلنگ پر وزیراعظم عمران خان نے آج اہم اجلاس طلب کرلیا، ذرائع کا کہنا ہے کہ اجلاس میں وزیراعظم کو اوور بلنگ کی وجوہات سے بھی آگاہ کیا جائے گا اور اوور بلنگ پر قائم کمیٹی اپنی رپورٹ وزیراعظم کو پیش کرے گی۔

اجلاس میں وزیراعظم کو گیس طلب اور رسد میں فرق اور گیس کی موجودہ صورتحال سے بھی آگاہ کیا جائے گا۔

  ایل این جی کے 2 جہاز پورٹ قاسم پہنچ گئے


دوسری جانب ایل این جی کے 2 جہاز پورٹ قاسم پہنچ گئے ہیں ، ایل این جی اووائی ای نامی جہازایل این جی ٹرمینل پرلگ گیا جبکہ دوسراجہاز الکرانا بھی چندگھنٹے بعد ٹرمینل پر لگ جائے گا۔

چند روز قبل وزیراعظم عمران خان نے گھریلو صارفین کے گیس بلوں میں اضافے کا نوٹس لیتے ہوئے وزیر پیٹرولیم کو فوری طور پر انکوائری ہدایت کی تھی اور کہا تھا کہ عوام پرگیس کی قیمتوں کا اضافی بوجھ ڈالنا غیر مناسب ہے۔

خیال رہے تحریک انصاف کے رہنما اوررکن قومی اسمبلی نجیب ہارون نے یقین دہانی کرائی تھی کہ حکومت گیس بحران پر قابو پانے کے لیے اقدامات کررہی ہے، سندھ میں گیس کی قلت کا مسئلہ ایک ہفتے کے اندر حل ہوجائے گا۔

مزید پڑھیں: تحریک انصاف کا سندھ میں گیس بحران ایک ہفتے میں حل کرنے کا دعویٰ

یاد رہے سندھ اور بالخصوص کراچی میں گیس کی قلت کے باعث سی این جی اسٹیشنز بند ہیں جبکہ گھروں میں بھی سپلائی فراہم نہیں کی جارہی ہے، گیس کی قلت کے باعث مکین ایل پی جی سلینڈر اور لکڑیوں پر کھانے پکانے پر مجبور ہیں۔

پنجاب میں گیس بحران ایک مرتبہ پھر بڑھ گیا ہے، سوئی ناردرن گیس کمپنی نے پاور پلانٹس، فرٹیلائزر اور اندسٹری سیکٹر کو گیس کی سپلائی دوسرے روز بھی بند رکھی۔ ترجمان سوئی گیس کا کہنا ہے کہ پورٹ پر آر ایل این جی کا جہاز لنگرانداز نہ ہونے کے باعث گیس کی قلت بڑھی ہے، پاور پلانٹس کو گیس کی فراہمی بند ہونے سے بجلی کی پیداوار میں کمی آ گئی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں