وزیراعظم نے مفتی محمود کے اعزاز میں یادگاری ٹکٹ جاری کردیاPM Abbasi
The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم نے مفتی محمود کے اعزاز میں یادگاری ٹکٹ جاری کردیا

اسلام آباد : وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے مفتی محمودکےاعزازمیں یادگاری ٹکٹ جاری کردیا، وزیراعظم کا کہنا تھا کہ مفتی محمود نے سیاست کو ایک نیا طرز دیا، اس طرزسیاست کی آج بھی ضرورت ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم نےمفتی محمودکےاعزازمیں یادگاری ٹکٹ جاری کردیا، وزیراعظم آفس میں مفتی محمود کے اعزاز میں ٹکٹ جاری کرنے کی تقریب ہوئی ، جس میں مفتی محمودکےاعزازمیں یادگاری ٹکٹ جاری کردیا ، یادگاری ٹکٹ مفتی محمود کی خدمات پرخراج تحسین پیش کرنے کیلئے جاری کیا گیا۔

تقریب میں فضل الرحمان،عبدالغفورحیدری،اکرم درانی اور دیگر شریک ہوئے۔

وزیراعظم شاہدخاقان عباسی نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ مفتی محمود نے سیاست کو ایک نیا طرز دیا، مفتی محمود کے طرز سیاست کی آج بھی ضرورت ہے، 1977کی تحریک میں مفتی محمودسب سےنمایاں تھے، مفتی محمود نے جو سیاستی طرز چھوڑا ہے، وہ ورثا ہے، جمہوریت کے بغیر ملک ترقی نہیں کرسکتا۔

وزیراعظم نے پوسٹل سروسز کی وزارت سے مطالبہ کیا کہ دیگر اہم شخصیات کی یاد میں بھی یادگار ڈاک ٹکٹ جاری کئے جائیں۔

اس موقع  پر جے یو آئی (ف) کے سربراہ مولانا فضل الرحمان نے خطاب کرتے ہوئے وزیر اعظم اور ڈاک ٹکٹ کی وزارت کا مفتی محمود کی قومی خدمات کو تسلیم کرنے کے لئے شکریہ ادا کیا۔

خیال رہے کہ مفتی محمود صاحب ایک با اثر مذہبی رہنما اور سیاست دان تھے۔ کانگریس پارٹی کے سابقہ رکن اور جمیعت علمائے اسلام کے بانی رکن تھے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں