The news is by your side.

Advertisement

اگلے15سال میں ملک سے بجلی کی کمی ختم ہوجائے گی‘ وزیراعظم

لاہور: وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے کہا کہ جب حکومت میں آئے تو بجلی کی بہت کمی تھی، حکومت میں آکر بجلی کی پیداوارمیں اضافہ کیا مگروہ بھی کم ہے۔

تفصیلات کے مطابق لاہور میں پاکستان کی پہلی سی سی وی کیبل ،ایلمونیم الائے پلانٹ کی افتتاحی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے کہا کہ 2013 میں ملک میں بجلی کی بہت زیادہ کمی تھی، ایسے منصوبےشروع کیے ہیں جواگلے 15سال کی ضروریات پوری کریں۔

وزیراعظم نے کہا کہ سی سی وی کیبل ،ایلمونیم الائے پلانٹ ملک کا پہلاجدید پلانٹ ہے، پلانٹ سے ٹیکنیکل لاسز اور بجلی کی چوری کے مسائل پر قابو پایا جا سکے گا۔

انہوں نے تقریب سے خطاب کے دوران کہا کہ انڈسٹری میں آنے والے کے لیے رسک زیادہ ہے، لیکن ملک کا فائدہ ہے، ملکی ترقی میں صنعت کاروں کا کردار بہت اہم ہے، حکومت کا کام ہے کہ صنعت کاروں کو سہولتیں دے۔

وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے کہا کہ حکومت نہ کاروبارکرسکتی ہے نہ کرنا چاہیے، حکومت کی آمدنی کا ذریعہ ٹیکس ہے، حکومتی کوشش ہے کہ پالیسیوں کا تسلسل برقراررکھا جائے۔

شاہد خاقان عباسی نے کہا کہ وسائل کی کمی کے باوجود نوازشریف کے ویژن سے منصوبے مکمل ہورہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ سی سی وی کیبل نے3 بلین روپے کی سرمایہ کاری کی ہے، ملکی معاشی ترقی، روزگاری کے خاتمے میں صنعتوں کا کرداراہم ہے۔

وزیراعظم نے کہا کہ آئندہ انتخابات میں عوام جو فیصلہ کریں گے وہی حکومت آئے گی، ایسی مستحکم پالیسی دینا چاہتے ہیں جوحکومتی تبدیلی سے متاثرنہ ہو۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں