site
stats
پاکستان

امریکہ: وزیراعظم نوازشریف آج جنرل اسمبلی سے خطاب کریں گے

اسلام آباد/نیویارک: وزیراعظم نواز شریف آج نیوز یارک میں اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی سے خطاب کریں گے، پاکستان سلامتی کونسل کی مستقل نشستوں کی تعداد میں اضافے کی مخالفت کرے گا۔

وزیراعظم دنیا کے سامنے تین اہم نکات پر بات کریں گے۔ وزیراعظم نواز شریف کے خطاب میں آپریشن ضرب عضب، پاک بھارت کشیدگی اور سیکورٹی کونسل ریفارمز کا معاملات نمایاں ہوں گے۔

وزیراعظم نواز شریف سیکیورٹی کونسل ریفارمزپرپاکستان کانکتہ نظر دنیا کے سامنے رکھیں گے۔ اور دنیا کو بتائیں بھارت سمیت کسی بھی نئے ملک کی سیکورٹی کونسل میں مستقل نشست پاکستان کو منظور نہیں، کشمیرپرپاکستان کےدوٹوک مؤقف کوواضح الفاظ میں اجاگرکیاجائے گا۔ ورنگ باؤنڈری اور ایل او سی پر ربھارتی جارحیت کامعاملہ وزیراعظم نوازشریف کی تقریرکاحصہ ہوگا۔

اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی سے خطاب میں وزیراعظم نواز شریف پاک بھارت، پاک افغان تعلقات اورمسائل پربات کریں گے۔ افغانستان میں امن کے لئےپاکستان کامؤقف دنیاکےسامنےرکھا جائے گا۔

وزیراعظم اقوام متحدہ اسمبلی سے خطاب میں آپریشن ضرب عضب کی کامیابیوں سے دنیا کو آگاہ کریں گے۔ مشرق وسطیٰ کی صورتحال، فلسطین کامعاملہ خصوصی طورپر شامل ہوگا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top