The news is by your side.

Advertisement

لوگوں کی بیماری میں ریاست نے کبھی ان کی ذمہ داری نہیں لی: وزیر اعظم

فیصل آباد: وزیر اعظم عمران خان نے فیصل آباد میں نیا پاکستان صحت کارڈ کا اجرا کردیا، انہوں نے کہا کہ بیماری میں لوگوں کی مدد رشتے دار اور پڑوسی کرتے ہیں، ریاست نے کبھی ذمہ داری نہیں لی۔

تفصیلات کے مطابق فیصل آباد ڈویژن میں صحت کارڈ کے اجرا کی تقریب منعقد ہوئی جس میں وزیر اعظم عمران خان بھی شریک ہوئے۔ وزیر اعظم نے فیصل آباد میں نیا پاکستان صحت کارڈ کا اجرا کیا۔

تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ کسی صوبے کے لیے آسان نہیں کہ 400 ارب روپے ایک پراجیکٹ پر لگائے، کتنے حکمران آئے کبھی کسی نے سوچا کہ بڑی بیماری پر لوگ کیا کریں گے، ریاست مدینہ کی طرف یہ بہت بڑا قدم ہے۔ بیماری میں لوگوں کی مدد رشتے دار اور پڑوسی کرتے ہیں، ریاست نے کبھی ذمہ داری نہیں لی۔

انہوں نے کہا کہ آج ہندوستان میں مسلمانوں کو مشکلات کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے، ہندوستان کے مسلمانوں کو معلوم تھا کہ سب اس ریاست میں نہیں آسکتے، آج بھارت میں مسلمانوں پر ظلم ڈھائے جا رہے ہیں۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ دو جماعتیں 30 سال ملک پر حکومت کرتی رہیں، ملک بنانے کا مقصد یہ نہیں تھا کہ زرداری اور نواز شریف امیر ہوجائیں۔ جن لوگوں نے عوام کی صحت کی ذمہ داری اٹھانی تھی وہ 30 سال باہر علاج کرواتے رہے۔ ان دو جماعتوں نے کبھی عام آدمی کے لیے نہیں سوچا۔

انہوں نے کہا کہ یاد رکھیں کامیاب اور خوشحال معاشرے میں دو چیزیں ہوتی ہیں، کامیاب معاشرے میں قانون کی بالا دستی بہت ضروری ہے۔ سب سے پہلے قانون کی بالا دستی دوسرا فلاحی ریاست، اس پر ریاست مدینہ کھڑی تھی۔

وزیر اعظم نےمزید کہا کہ چین کا بہت اہم دورہ ہوا ہے، اب نئی انڈسٹریز بھی لگیں گی، نیشنل اکنامک زونز میں سرمایہ کاروں کو مدعو کیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں