پنجاب کی عوام نے نئے پاکستان کی آواز پر لبیک کہا ہے ،وزیراعظم عمران خان
The news is by your side.

Advertisement

پنجاب کی عوام نے نئے پاکستان کی آواز پر لبیک کہا ہے ،وزیراعظم عمران خان

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ پنجاب کی عوام نےنئےپاکستان کی آواز پر لبیک کہا ہے ،امید ہے عثمان بزدار اعتماد پر پورا اتریں گے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان سے وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار کی ملاقات کی، ملاقات میں عمران خان نے وزیراعلیٰ منتخب ہونے پر عثمان بزدار کو مبارکباد دی۔

ملاقات میں پنجاب کابینہ کی تشکیل پر مشاورت ہوئی اور رکن پنجاب اسمبلی علیم خان بھی ملاقات میں موجود تھے۔

وزیراعلیٰ پنجاب کی کابینہ عیدالاضحی کے بعد حلف اٹھائے گی۔

اسس موقع پر وزیراعظم کا کہنا تھا کہ عثمان بزدار کا انتخاب پنجاب میں ایک نئے دور کا آغاز ہے پنجاب بھرخصوصاً پسماندہ علاقوں میں تعمیرو ترقی پرزور دیا جائے گا۔

عمران خان نے مزید کہا کہ پنجاب کی عوام نے نئے پاکستان کی آواز پر لبیک کہا ہے ، امید ہے عثمان بزدار اعتماد پر پورا اتریں گے۔

گذشتہ روز عثمان بزدار نے وزیراعلیٰ پنجاب کےعہدے کا حلف اٹھایا تھا، قائم مقام گورنر پنجاب چوہدری پرویزالہیٰ نے عثمان بزدار سے حلف لیا۔

مزید پڑھیں : سردارعثمان بزدار نے وزیراعلیٰ پنجاب کے عہدے کا حلف اٹھالیا

میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے وزیراعلیٰ پنجاب کا کہنا تھا کہ اب قوم کا پیسہ قوم پرہی خرچ ہوگا، سرکاری وسائل کو قوم کی امانت سمجھ کر خرچ کریں گے۔

پنجاب اسمبلی میں ہونے والے انتخاب میں پی ٹی آئی کے عثمان بزدار186ووٹ حاصل کرکے وزارت اعلیٰ کے حقدار قرار پائے جبکہ ان کے مدمقابل ن لیگ کے حمزہ شہباز159ووٹ لے کر دوسرے نمبر پر رہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں