The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم کو یواین میں تحفظ ناموس رسالتﷺ اورمغرب میں اسلاموفوبیا پرشاندار مؤقف اپنانے پر خراج تحسین پیش

اسلام آباد :علمائے کرام نے وزیرِ اعظم کو اقوام متحدہ میں تحفظ ناموس رسالت صلی اللہ علیہ وسلم اور مغرب میں اسلامو فوبیا کے حوالے سے شاندار موقف اپنانے پر خراج تحسین پیش کیا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان سےعلما و مشائخ کے وفد کی ملاقات ہوئی ، ملاقات میں وزیرمذہبی امورپیرنورالحق قادری اوردیگربھی ملاقات میں موجود تھے۔

اس موقع پر وزیراعظم نے کہا کہ پاکستان،امت مسلمہ میں اتحاد،یکجہتی وقت کی اہم ضرورت ہے، پاکستان نے اسلاموفوبیا کے حوالے سے سب سے زیادہ آواز اٹھائی۔

عمران خان نے انتہاپسندی سےنمٹنےسمیت دیگرمسائل میں کلیدی کردارپرعلما کی تعریف کرتے ہوئے کہا امت مسلمہ میں تقسیم کی سازشوں کامقابلہ کرنے کیلئے علما کے تعاون کی ضرورت ہے، ملک کوحقیقی اسلامی فلاحی ریاست بنانے سے متعلق جئید علما کا کردار کلیدی حیثیت رکھتاہے۔

ان کا کہنا تھا کہ علما سے ملاقاتوں کا سلسلہ مسلسل جاری رہے گا تاکہ ملک کو درپیش مسائل کے حل میں علماکی مشاورت اوررہنمائی جاری رہے۔

علمائے کرام نے وزیراعظم کو یواین میں تحفظ ناموس رسالتﷺ اور مغرب میں اسلاموفوبیا پر شاندار مؤقف اپنانے پر خراج تحسین پیش کرتے ہوئے کہا وزیراعظم نے ملکی عوام سمیت پوری امت مسلمہ کےجذبات کی حقیقی ترجمانی کی۔

علما نے اسرائیل پر وزیراعظم پاکستان کےدوٹوک مؤقف اختیار کرنے پر تعریف کرتے ہوئے کہا جیسےاسلاموفوبیاموضوع کوعمران خان نے اٹھایا ویسے پہلے کبھی کسی نےنہیں اٹھایا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں