The news is by your side.

Advertisement

ترک وزیرداخلہ کی وزیراعظم عمران خان کو دورہ ترکی کی دعوت

اسلام آباد :ترک وزیرداخلہ سلیمان سوئلو نے وزیراعظم عمران خان کوعہدہ سنبھالنے پر مبارکباد دیتے ہوئے دورہ ترکی کی دعوت دے دی جبکہ ترک صدرکاخصوصی پیغام پہنچایا ۔

تفصیلات کے مطابق ترک وزیرداخلہ سلیمان سوئلو وزیراعظم آفس اسلام آباد پہنچے ، جہاں سلیمان سوئلو کی وزیراعظم عمران خان سے ملاقات ہوئی ، ملاقات میں ترک وزیرداخلہ نے وزیراعظم عمران خان کوعہدہ سنبھالنے پر مبارکباد دی اور ترک قیادت کی جانب سے نیک تمناؤں کاپیغام پہنچایا۔

سلیمان سوئلو نے ترک صدرکاخصوصی پیغام بھی وزیراعظم عمران خان کودیا۔

ملاقات کے دوران دوطرفہ تعلقات پرتفصیلی تبادلہ خیال کیا گیا اور پاکستان ترکی میں مختلف شعبوں میں تعاون بڑھانے سمیت اہم امورپرگفتگو کی گئی۔

ترک قیادت نے پاکستان کو مختلف شعبوں میں تعاون کی یقین دہانی کرائی اور ترک وزیرداخلہ کی وزیراعظم عمران خان کو دورہ ترکی کی دعوت دی۔

وزیراعظم عمران خان نے پاک ترک حالیہ تعلقات پر اطمینان کا اظہار کرتے ہوئے ترک قیادت اورصدرکودورہ پاکستان کی دعوت دی۔

مزید پڑھیں : ترکی کے وزیر داخلہ سلیمان سوئلو اسلام آباد پہنچ گئے

خیال رہے ترکی کے وزیرداخلہ سلیمان آج صبح ہی پاکستان کے دورے پراسلام آباد پہنچے، جہاں وزیرمملکت برائے داخلہ شہریارآفریدی نے ان کااستقبال کیا تھا۔

یاد رہے رواں سال ستمبر میں ترک وزیر خارجہ میولوت چاوش اوغلو نے اعلیٰ سطح وفد کے ہمراہ پاکستان کا دورہ کیا تھا، جہاں انھوں نے وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی اور آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ سے ملاقاتیں کیں تھیں۔

ترک وزیر خارجہ کا کہنا تھا کہ نئے لوگ اور نئی حکومتیں آتی رہتی ہیں مگر اصل دوستی عوام سے ہے۔ ہمارے تعلقات میں سر فہرست دفاعی اور تجارتی تعلقات ہیں، ناموس رسالت کیلئے ہر قدم پر پاکستان کے ساتھ کھڑے ہیں۔ دونوں ممالک نے دہشت گردی کے خلاف جنگ میں بہت نقصانات اٹھائے ہیں۔

واضح رہے کہ ترکی اور پاکستان دو ایسے دوست ممالک ہیں جو عالمی پلیٹ فارم پر ایک جیسا موقف رکھتے ہیں اور دونوں ممالک مسئلہ کشمیر اور مسئلہ قبرص کے حل پرایک دوسرے کا مکمل ساتھ دیتے چلے آرہے ہیں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں