The news is by your side.

Advertisement

انشااللہ بی آرٹی منصوبہ عام آدمی کیلئے ایک نعمت بنے گا، وزیراعظم

پشاور : وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ انشااللہ بی آرٹی منصوبہ عام آدمی کیلئے ایک نعمت بنے گا، پہلی بار پاکستان میں ہائبرڈ بسیں آئی ہیں ، ان بسوں کی بدولت پشاور میں آلودگی میں کمی آئے گی۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان نے بی آر ٹی منصوبے کے افتتاح کے موقع پر گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ کے پی حکومت کو مبارکباد دیتاہوں، بی آر ٹی پاکستان کا سب سے بہترین میٹروبس پراجیکٹ ہے۔

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ بی آرٹی میٹروز کے اندر یہ ہائی لیول کا منصوبہ ہے ، اس منصوبےسے طورخم تک ٹریفک کا مسئلہ بھی حل ہوتا ہے، پشاور کے سارے علاقے اس بی آرٹی سے منسلک ہوجائیں گے، بی آرٹی ماڈرن ٹرانسپورٹ سسٹم ہے۔

عمران خان نے کہا کہ بی آرٹی پر تحفظات تھے مگر پرویزخٹک کو خراج تحسین پیش کرتاہوں، پرویزخٹک نےمجھ سےکہاتھا منصوبہ مکمل ہونےدوپھرپتہ چلےگا ، پرویزخٹک سے کہتا ہوں ہم غلط تھے آپ ٹھیک نکلے، کے پی حکومت نے میٹروبس کاکرایہ بالکل مناسب رکھا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ بی آرٹی جیسے منصوبوں سے عام آدمی کی زندگی بہتر ہوگی ، انشااللہ بی آرٹی منصوبہ عام آدمی کیلئے ایک نعمت بنے گا۔

وزیراعظم نے مزید کہا کہ پہلی بار پاکستان میں ہائبرڈ بسیں آئی ہیں ، ان بسوں کی بدولت پشاور میں آلودگی میں کمی آئے گی ، بی آرٹی کاکرایہ عام آدمی کی پہنچ میں ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں