The news is by your side.

Advertisement

وزیر اعظم عمران خان نے وفاقی کابینہ کا اجلاس آج طلب کرلیا

اسلام آباد: وزیر اعظم عمران خان نے وفاقی کابینہ کا اجلاس آج طلب کرلیا، اجلاس میں مقبوضہ کشمیر کی صورت حال کا جائزہ لیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان نے وفاقی کابینہ کا اجلاس آج طلب کرلیا جس میں مقبوضہ کشمیر کی صورت حال کا جائزہ لیا جائے گا۔

اجلاس میں بھارت کے لیے فضائی حدود بند کرنے کی تجویز بھی زیر غور آئے گی، وفاقی وزیر فہمیدہ مرزا کو چیئرپرسن فیڈرل لینڈ کمیشن نامزد کرنے کی منظوری دی جائے گی۔

وفاقی کابینہ کے اجلاس میں وفاقی تعلیمی اداروں میں ہزاروں ڈیلی ویجز ملازمین کو مستقل کرنے کی تجویز کا جائزہ لیا جائے گا، ریلوے بورڈ میں پرائیویٹ ممبران کی تعیناتی کی منطوری دی جائے گی۔

اجلاس میں پاکستان ہیلتھ ریسرچ کونسل کے ایگزیکٹیو ڈائریکٹر کی تعیناتی اور ریئل اسٹیٹ ریگولیشن اینڈ ڈویلپمنٹ آرڈیننس 2019 کی منظوری دی جائے گی۔

وزیراعظم کی زیرصدارت اجلاس میں پہلے اسلامی کلینڈر کو حتمی شکل دینے کے لیے کمیٹی قائم کرنے کی منظوری دی جائے گی، کشمیر پر پارلیمانی کمیٹی کے چیئرمین فخر امام کو کابینہ اجلاس میں شرکت کی خصوصی دعوت دی گئی ہے۔

وفاقی کابینہ اجلاس، کشمیر سمیت اہم ایشوز پر تبادلہ خیال

یاد رہے کہ گزشتہ ہفتے وزیراعظم عمران خان کی زیرصدارت جاری وفاقی کابینہ کا اجلاس میں کشمیر سمیت اہم امور پر تبادلہ خیال ہوا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں