The news is by your side.

Advertisement

پاکستان میں جنگلات محفوظ نہیں، ہمیں قدر کرنا ہوگی، وزیراعظم عمران خان

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان نے کہا ہے کہ پاکستان میں جنگلات محفوظ نہیں، ہمیں ان کی قدر کرنا ہوگی، نوجوان نسل نہ صرف پودے لگائے بلکہ درختوں کی حفاظت بھی کرے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے مون سون شجرکاری مہم کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کیا، وزیراعظم نے کہا کہ طلبہ کو مہم میں حصہ لینے پر ان کے  جنون کو خراج تحسین پیش کرتا ہوں، نوجوان اور طلبا پاکستان کا مستقبل ہیں، طلبہ کو ماسک پہنے دیکھ کرخوشی ہوئی کہ ایس اوپیز  پرعمل کیا جارہا ہے۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ کورونا وبا کی وجہ سے دنیا میں تباہی ہوئی، اللہ نے کورونا سے متعلق ہم پرخاص کرم کیا ہے، دنیا میں
جو تباہی ہوئی اس کے مقابلے میں پاکستان میں کورونا سے کم نقصان ہوا ہے، ہمیں عید پر بھی ایس اوپیزاور قواعد و ضوابط پر
سختی سے عمل کرنا ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان میں کوروناسےمتعلق اموات کا گراف نیچے جارہا ہے جبکہ بھارت میں کورونا کی وجہ سے ایک
روزمیں700اموات ہوئیں، کورونا کے باعث جو تباہی دنی امیں آئی پاکستان اس سے بچا ہوا ہے۔

،وزیراعظم نے کہا کہ بدقسمتی سے ہمارےملک میں جنگلات کی قدر نہیں کی گئی، جنگلات کی قدر کی جاتی تو آج پاکستان ماحولیاتی تبدیلی سے زیادہ متاثر نہ ہوتا، پاکستان میں وقت کے ساتھ جنگلات کے رقبے میں تیزی کے بجائے کمی آئی،1947سے لے کر اب تک ملک میں صرف30نیشنل پارک بنے۔

ان کا کہنا تھا کہ پاکستان میں جنگلات محفوظ نہیں، ہمیں ان کی قدر کرنا ہوگی، موجودہ حکومت نے ملک بھر میں9نیشنل پارک بنائے ہیں،2سال میں ملک بھر میں30کروڑ پودے لگائے ہیں، ہمارا ہدف ملک بھر میں10ارب پودے لگانے کا ہے۔

وزیر اعظم نےکہا کہ نوجوان نسل نہ صرف پودے لگائے بلکہ درختوں کی حفاظت بھی کرے، جنگلات کی حفاظت کیلئے نگہبان تعینات کررہے ہیں، ہم نے ملک بھرمیں10ارب پودے لگانے کا فیصلہ کیا تھا۔

انہوں نے مزید کہا کہ ہمارے نوجوانوں میں قدرتی ماحول سے متعلق زیادہ شعور ہے، اسکولوں میں بچوں کو سرسبز اور صاف ماحول سے متعلق معلومات دینگے، صوبائی چیف سیکریٹریز کو ہدایت کی ہے کہ شہروں سے متعلق ماسٹر پلان دیں۔

شہر پھیلتے جارہے ہیں جس کی وجہ سے سرسبز رقبے کم ہوتے جارہے ہیں،شہروں کے بےہنگم پھیلاؤ کو روکنا ہوگا، زرعی رقبے پر زیادہ توجہ دینی ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں