The news is by your side.

جو سب سے زیادہ شور مچا رہا ہے اسے معلوم ہے کچھ دن میں جیل جائے گا، وزیر اعظم

کوالالمپور : وزیر اعظم عمران خان نے ملائشیا میں پاکستانی کمیونٹی سے خطاب کرتے ہوئے کہا ہے کہ آج بڑا عظیم دن ہے، حضوراکرم نے دنیا کی پہلی فلاحی ریاست بنائی۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم عمران خان نے دوراہ ملائشیا کے دوران دارالحکومت کوالالمپور میں پاکستانی کمیونٹی سے خطاب کرتے ہوئے کہا ہے کہ بیرون ملک سے پاکستانی زر مبادلہ بھیجتے ہیں جس سے ملک چلتا ہے۔

وزیر اعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ اپوزیشن تو پہلے دن سے لگی ہے کسی طرح پی ٹی آئی کی حکومت گر جائے، ان سب کو معلوم ہوچکا ہے انہیں تھوڑی دیر بعد جیلوں میں جانا ہے، اس لیے یہ جمہوریت بچانے کے لئے جمع ہو رہے ہیں، جو سب سے زیادہ شور مچا رہا ہے اسے معلوم ہے کچھ دن میں جیل جائے گا۔

وزیر اعظم عمران خان نے تقریب کے انعقاد پر سفارت کار کو خراج تحسین پیش کرتے ہوئے کہا ہے کہ ملائیشیا میں پاکستانی سفارت کار نے جنون سمجھ کر کام کیا۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ مثبت امیج اجاگر کرنے پر بیرون ملک پاکستانیوں کو خراج تحسین پیش کرتا ہوں، میرے دورے کے لئے پاکستانیوں کا ہوم ورک اور محنت نظر آئی۔

عمران خان نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا ماضی میں پاکستان کی مثالیں دی جاتی تھیں، ملک تیزی سے ترقی کر رہا تھا، لیکن ماضی میں اوورسیز پاکستانیوں کو ملک میں سہولتیں فراہم نہیں کرسکے۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ جو قومیں اپنی غلطیوں کو ٹھیک نہیں کرتی وہ تباہ ہوجاتی ہیں، ملائیشیا کی خوش قسمتی ہے کہ انہیں مہاتیر محمد جیسا لیڈر ملا، ملائیشیا کو دیکھتا ہوں تو سوچتا ہوں ملائیشیا کہاں ہے اور ہم کہاں ہیں۔

عمران خان نے ملائشین وزیر اعظم مہاتیر محمد کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ ملائیشیا کے وزیراعظم نے اپنے ملک کو ذاتی مفاد پر ترجیح دی، ملائیشیا میں کرپشن کا خاتمہ کیا گیا، جنہوں نے کرپشن کی وہ آج جیل میں ہیں۔

وزیر اعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ بد قسمتی سے ہم نے پاکستان کے وسائل پر توجہ نہیں دی، پاکستان میں ملائیشیا سے زیادہ وسائل ہیں بد قسمتی سے انھیں استعمال نہیں کیا گیا۔

وزیراعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ آج بڑا عظیم دن ہے، حضور اکرم ﷺ نے دنیا کی پہلی فلاحی ریاست بنائی، مدینہ کی ریاست کے لئے سب سے پہلے انسانیت کو سامنے رکھا گیا۔

عمران خان نے پاکستانی کمیونٹی سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ حضور اکرم ﷺ نے عوام کو بتایا آپ کے اندر احساس ہونا چاہیے۔ وسائل بڑی بات نہیں، ایک معذور بھی سمجھتا تھا کہ میں اس ریاست کا حصہ ہوں اور قوم کھڑی ہوگئی۔

وزیر اعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ پاکستان کو معاشی مسائل سے نکالنے کے لئے 4 بڑے اقدامات کرنا ہوں گے، منی لانڈرنگ کا راستہ روکنے کے لئے اقدامات کر رہے ہیں۔

پاکستانی وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ غیر قانونی راستے سے ترسیلات زر بھیجنے کے اقدامات ختم کریں گے، بیرون ملک سے آنے والے پاکستانی سرمایہ کاروں کو سہولتیں دیں گے، ایک سرمایہ کاری بورڈ بنائیں گے جو پاکستانی سرمایہ کاروں کو سہولت دے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں