وزیراعظم عمران خان یوم دفاع کی مرکزی تقریب میں بطور مہمان خصوصی شریک ہوں گے،فواد چوہدری
The news is by your side.

Advertisement

یومِ دفاع کی مرکزی تقریب، وزیراعظم مہمانِ خصوصی ہوں گے: فواد چوہدری

ہمیں پیار ہے پاکستان سے

اسلام آباد : وزیر اطلاعات فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ وزیراعظم عمران خان یوم دفاع کی مرکزی تقریب میں بطور مہمان خصوصی شریک ہوں گے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اطلاعات فواد چوہدری نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر جاری کردہ اپنے پیغام میں کہا  ہے کہ یوم دفاع کی مرکزی تقریب کل 6 ستمبر 2018 کو جی ایچ کیومیں منعقد ہوگی، وزیراعظم عمران خان یوم دفاع کی مرکزی تقریب میں بطور مہمان خصوصی شریک ہوں گے۔

خیال رہے کہ ملک بھر میں افواجِ پاکستان ، حکومت اور عوام کی جانب سے یوم دفاع و شہداء بھرپور جوش و خروش سےمنانے کے لئے تیاریاں عروج پر ہیں۔

گذشتہ روز پاک فوج کے سربراہ جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا تھا کہ شہداء کی قربانیوں خدمات کا اعتراف کیاجائے، فیلڈ فارمیشنز شہداء کے خاندانوں سے مل کر ان کی عظیم قربانیوں کا احترام اور اعتراف کریں۔

 ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف غفور نے اعلان کیا تھا کہ ہمیں پیار ہے پاکستان سے‘ کے نام سے یوم دفاع وشہداء منایا جائے گا، کوئی شہادت بھولی نہیں جائے گی اور وطن کی حفاظت کے لیے جانیں دینے والوں کو سلام پیش کیا جائے گا۔

انہوں نے قوم سے بھرپور شمولیت کی درخواست کرتے ہوئے کہا تھا کہ آئیے زندہ قوم کی طرح اپنے شہداءکو یاد رکھیں ، ہمارےشہداء نے اپنا آج ہمارے محفوظ کل کے لیے قربان کیا ، شہید ہمارے اصل ہیرو ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں