The news is by your side.

Advertisement

قومی دولت چرانے والے این آر او کی تلاش میں ہیں، وزیراعظم عمران خان

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ منی لانڈررز نے معیشت برباد کی ہم نے سنبھالا دیا، قومی دولت چرانے والے این آر او کی تلاش میں ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان سے مشیر پارلیمانی امور بابر اعوان کی ملاقات ہوئی ، ملاقات میں ملکی قومی معاملات اورآئینی امورپرتبادلہ خیال کیا گیا جبکہ پارلیمنٹ کے آئندہ سیشن اور نئی قانون سازی پر وزیراعظم کو بریفنگ دی۔

وزیراعظم عمران خان نے گفتگو  میں کہا ادارے قوم کو  پیارے ہیں، پاکستان کو استحکام کی راہ پر ڈال دیاہے، منی لانڈررز نے معیشت بربادکی ہم نے سنبھالا دیا، قومی دولت چوری کرنے والے صرف این آراو کی تلاش میں ہیں۔

مزید پڑھیں : اپوزیشن جلسے کرے یا دھرنے دے، این آر او نہیں ملنا، وزیراعظم

مشیر پارلیمانی امور بابر اعوان نے کہا کہ ملاقات میں اداروں کےخلاف بیانیہ کسی صورت ملکی وقومی مفادمیں نہیں، عوام ریاستی اداروں کےساتھ کھڑے ہیں، بھرپور دفاع کیا جائے گا۔

بابر اعوان کا کہنا تھا کہ بہترمعاشی اقدامات سےحکومت درست سمت میں آگےبڑھ چکی ہے، درست پالیسی،عوامی مفادکی قانون سازی سےمثبت نتائج کی توقع ہے۔

گذشتہ روز زیراعظم  عمران خان کا کہنا تھا کہ کچھ بھی ہو جائےاپوزیشن سے مفاہمت نہیں ہوگی، پہلے دن سے کہا تھا لوٹ مار کرنیوالے اکٹھے ہون گے، یہ جلسے کریں یا دھرنے دیں،این آر او نہیں ملنا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں