The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان کا چیئرمین سینیٹ کیخلاف تحریک عدم اعتماد کا ڈٹ کر مقابلے کا اعلان

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان نے چیئرمین سینیٹ کیخلاف تحریک عدم اعتمادکاڈٹ کر مقابلے کا اعلان کردیا اور شبلی فراز کو آزاد سینیٹرز سے رابطے تیز کرنے کی ہدایت کردی ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان کی حکومتی اور اتحادی سینیٹرز کی ملاقات کی تفصیل سامنے آگئی، ملاقات میں وزیراعظم نے کہا حکومت اور اتحادی صادق سنجرانی کے ساتھ ہیں، صادق سنجرانی ایوان کو احسن طریقے سے چلارہے ہیں، اپوزیشن کی تحریک عدم اعتماد کا ڈٹ کر مقابلہ کیا جائےگا۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ چیئرمین سینیٹ کے خلاف اپوزیشن کی تحریک عدم اعتماد سےایوان بالا کا وقارمجروح ہوگا۔

شبلی فرازنے وزیراعظم کو تحریک عدم اعتماد اورمفاہمتی عمل پر بریفنگ دی ، جس کے بعد وزیراعظم نے شبلی فراز کو آزادسینیٹرز سے رابطے تیزکرنے کی ہدایت بھی کی۔

شبلی فراز نے میڈیا سے گفتگو میں کہا تھا کہ چیئرمین سینٹ کے خلاف عدم اعتماد پر ہم پر امید اورپر اعتماد ہیں ، الیکشن ضرور جیتیں گے، اپوزیشن کے بھی چند اراکین جو سمجھدار اور باوقار ہیں وہ ہمیں ووٹ دیں گے۔

خیال رہے چیئرمین سینیٹ کیخلاف تحریک عدم اعتماد پرووٹنگ کل ہوگی،سیاسی جماعتوں میں توڑ جوڑ کا عمل تیز ہوگیا ہے جبکہ حکومت اور اپوزیشن اپنی اپنی جگہ سرگرم ہیں۔

حکومت نے اتحادی جماعتوں کا اجلاس کل طلب کر لیا جبکہ متحدہ اپوزیشن نے بھی اپنی بیٹھک کل طلب کر لی ہے، اپوزیشن جماعتوں کے سنیٹرز سے پارٹی پالیسی کے مطابق حلف لئے جانے کا امکان ہے، 104 رکنی ایوان میب اس وقت 103 موجود ہے، مسلم لیگ ن کے سنیٹر اسحاق ڈار نے حلف نہیں اٹھایا۔

سینٹ میں اپوزیشن جماعتوں کو 65 ارکان کی واضح اکژیت حاصل ہے، مسلم لیگ ن 30 سنیٹرز کے ساتھ سب سے بڑی جماعت ہے ان میں 17 ن لیگ کے ٹکٹ اور 13 آزاد حیثیت سے منتخب ہوئے، پیپلز پارٹی کے 21, جے یو آئی کے 4، نیشنل پارٹی کے 5، پی کے میپ کے 4 اور اے این پی کے 1 سنیٹر ہے۔

دوسری جانب حکومت کو 36 سنیٹرز کی حمایت حاصل ہیں ، ایوان بالا میں تحریک انصاف کے 14، ایم کیو ایم کے5، فاٹا کے 7 ، مسلم لیگ فنکشنل کا 1، بی این پی مینگل کا 1 اور صادق سنجرانی سمیت بلوچستان عوامی پارٹی کے 8 سنیٹرز ہیں، جماعت اسلامی کے دو سنیٹرز ہے تاہم انہوں نے تحریک عدم اعتماد کے معاملے پر غیر جانبدار رہنے کا اعلان کررکھا ہے۔

فاٹا کے آزاد سینیٹرز نے صادق سنجرانی کی حمایت کرنے کا عزم کیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں