The news is by your side.

Advertisement

نریندر مودی کو عالمی سطح پر شدید ردِ عمل دینے کی تیاری

بہ طور سفیر مقبوضہ کشمیر کے عوام کی آواز دنیا کے ہر فورم پر اٹھاؤں گا: وزیر اعظم

اسلام آباد: وزیر اعظم عمران خان بھارتی وزیر اعظم نریندر مودی کے خلاف مزید متحرک ہو گئے ہیں، انھوں نے مودی کو عالمی سطح پر شدید ردِ عمل دینے کی تیاریوں کی ہدایت کر دی ہے۔

تفصیلات کے مطابق نریندر مودی کو عالمی سطح پر شدید ردِ عمل دینے کی تیاری شروع ہو گئی ہے، مودی کی امریکا آمد پر شدید احتجاج کا فیصلہ کیا گیا ہے، وزیر اعظم نے پارٹی کی تنظیم برائے بین الاقوامی شعبہ جات کو تیاریوں کی ہدایت کر دی۔

ڈاکٹر عبد اللہ ریاڑ کی وزیر اعظم سے ملاقات

اس سلسلے میں آج وزیر اعظم ہاؤس میں عمران خان سے پارٹی کے سیکریٹری او آئی سی ڈاکٹر عبد اللہ ریاڑ نے خصوصی ملاقات کی، اس ملاقات میں انھوں نے اقوام متحدہ جنرل اسمبلی کے اجلاس میں شرکت کے لیے تیاریوں پر مشاورت کی۔

اس موقع پر عمران خان نے بھارتی وزیر اعظم مودی کے خلاف بھرپور احتجاج کی ہدایت کی اور کہا کہ بھارتی بربریت کے خلاف کمیونٹی اور انسانی حقوق کی تنظیموں کو متحرک کیا جائے۔

یہ بھی پڑھیں:  پاکستان کا مقبوضہ کشمیر کا مقدمہ عالمی عدالت میں لے جانے کا فیصلہ

وزیر اعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ مودی سرکار نے تمام انسانی و بین الاقوامی قوانین کو روند ڈالا ہے، مودی حکومت کشمیریوں کو نشانہ ستم بنانے کی تیاریوں میں ہے۔

انھوں نے کہا کہ کشمیر سے متعلق سلامتی کونسل کی قراردادیں اور دو طرفہ معاہدے موجود ہیں، بھارت سرکار کے پاس کشمیر پر غاصبانہ قبضے کا کوئی جواز موجود نہیں۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ بہ طور سفیر مقبوضہ کشمیر کے عوام کی آواز دنیا کے ہر فورم پر اٹھاؤں گا۔ ملاقات میں وزیر اعظم کے حالیہ دورۂ امریکا کے بعد کی صورت حال پر بھی گفتگو کی گئی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں