The news is by your side.

Advertisement

آنے والےمہینوں میں خود ذاتی طور پر غربت کیخلاف جہادکی مانیٹرنگ کروں گا،وزیراعظم

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ وفاقی اورصوبائی حکومت کے منتخب نمائندے پناہ گاہوں میں موجود افراد کے ساتھ کھانا کھائیں، آنے والے مہینوں میں خود ذاتی طورپرغربت کیخلاف جہادکی مانیٹرنگ کروں گا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہا وفاقی اورصوبائی حکومت کے منتخب نمائندےپناہ گاہوں کا دورہ کریں اور پناہ گاہوں میں موجود افراد کے ساتھ کھانا کھائیں، اس سےانہیں معاشرے کے کمزورطبقے کے مسائل کا احساس ہوگا۔

عمران خان نے کہا آنے والے مہینوں میں خود ذاتی طور پرغربت کیخلاف جہاد کی مانیٹرنگ کروں گا۔

یاد رہے تین روز قبل وزیراعظم عمران خان نے شب معراج کے موقع پیرودھائی کے قریب پناہ گاہ کا اچانک دورہ کیا تھا اور پناہ گاہ میں موجود افراد کے لیے سہولتوں کا جائزہ لیا۔

مزید پڑھیں : بے گھر اور بے سہارا افراد کی کفالت ریاست کی ذمہ داری ہے، وزیراعظم

وزیراعظم نے پناہ گاہ میں موجود افراد سے سہولیات سے متعلق دریافت کیا اور مناسب سہولیات کی دستیابی پر اطمینان کا اظہار کیا، اس موقع پر عمران خان نے کہا تھا کہ نادار افراد کی کفالت کے حوالے سے حکومت ہر ممکن کوشش کرے گی، پورے ملک میں مزید پناہ گاہیں قائم کی جائیں گی۔

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ پناہ گاہوں کو مزید وسیع کیا جائے گا تاکہ زیادہ افراد مستفید ہوسکیں، پناہ گاہوں کی تعمیر میں مخیر حضرات کا تعاون، پیشکش حوصلہ افزا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں