The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان کا عاشورہ کے پُرامن انعقاد پر قوم کا شکریہ

اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان نے  عاشورہ کے پُرامن انعقاد پر قوم کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ فرقہ واریت کے شعلے بھڑکانے کی کوشش کرنے والے عناصر کے خلاف سخت کارروائی کروں گا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہاعاشورہ کے پرامن انعقاد پر قوم کا شکریہ ادا کرنا چاہتا ہوں، بعض عناصرنےفرقہ واریت کےشعلےبھڑکانےکی کوشش کی، ایسے عناصر کے خلاف سخت کارروائی کروں گا۔

یاد رہے وزیراعظم عمران خان نے یوم عاشورکےموقع اپنے پیغام میں کہا تھا کہ آج مسلمان امام حسینؓ کی لازوال قربانی کی یادتازہ کرتے ہیں، جذبہ شبیری مسلمانوں کے ایمان ویقین کوجلا بخشتا ہے، کشمیریوں نےحق پرقائم رہتےہوئےسنت امام حسینؓ کو زندہ رکھا ہے۔

مزید پڑھیں : واقعہ کربلا کی طرح ظلم کے خلاف کشمیریوں کی جدوجہد کامیاب ہوگی،وزیراعظم

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ شہدائے کربلا کی قربانی ہمیں تین اہم پیغامات دیتی ہے ، دوام انہیں ملتا ہے جو ناانصاٖفی کے خلاف جانوں کی عظیم قربانی دیتے ہیں،محض امیر،طاقتور اور تعلیم یافتہ بننے سے دوام نہیں ملتا،تاریخ میں بہت سےمسلمانوں کو واقعہ کربلا سے ترغیب ملی۔

عمران خان نے کہا تھا کہ واقعہ کربلا سے متاثرمسلمانوں نے تسلط،نوآبادیات اور ناانصافی کے خلاف جانیں قربان کیں،آج مقبوضہ کشمیر میں جبر اور ناانصافی کے خلاف جدوجہد جاری ہے، بہادر کشمیری بدترین فوجی قبضے کے خلاف لڑ رہے ہیں۔

وزیراعظم پاکستان نے کہا تھا کہ مقبوضہ کشمیرمیں نبردآزما کشمیریوں کو واقعہ کربلا سے سبق لینا چاہیے،واقعہ کربلاکی طرح ظلم کے خلاف کشمیریوں کی جدوجہد کامیاب ہوگی۔

آج مسلمان امام حسینؓ کی لازوال قربانی کی یادتازہ کرتے ہیں، جذبہ شبیری مسلمانوں کے ایمان ویقین کوجلا بخشتا ہے، کشمیریوں نےحق پرقائم رہتےہوئےسنت امام حسینؓ کو زندہ رکھا ہے۔ .

Comments

یہ بھی پڑھیں