The news is by your side.

Advertisement

ترسیلات زرمیں ریکارڈ اضافہ: وزیر اعظم اوورسیز پاکستانیوں کے شکر گزار

اسلام آباد : وزیر اعظم عمران خان نے دسمبر میں ریکارڈ ترسیلات زر بھیجنے پر اوورسیز پاکستانیوں کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا ماشاء اللہ پہلی مرتبہ پاکستان کی ترسیلات مسلسل 6 ماہ تک 2 ارب ڈالر سے زیادہ رہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر اپنے پیغام میں کہا کہ دسمبر میں ریکارڈ ترسیلات زر پر اوورسیز پاکستانیوں کا شکر گزار  ہوں، دسمبرمیں ریکارڈ2.4بلین ڈالرزکی ترسیلات ہوئیں، یہ پہلی بار ہےکہ 6ماہ میں مسلسل ترسیلات 2بلین ڈالر سے اوپر ہیں۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ مجموعی طورپر6ماہ میں 14.2بلین ڈالرز کی ترسیلات ہوئیں، یہ پچھلے سال کے مقابلے24.9فیصد زیادہ ہیں، ماشاء اللہ پہلی مرتبہ پاکستان کی ترسیلات مسلسل 6 ماہ تک 2 ارب ڈالر سے زیادہ رہیں۔

یاد رہے دسمبر میں وزیر اعظم عمران خان نے مسلسل چھ ماہ تک ترسیلات زر 2 ارب ڈالر سے زائد رہنے کی نوید سناتے ہوئے کہا تھا کہ نومبر میں ترسیلات زر دو ارب 34 کروڑ ڈالر تک پہنچ گئیں جو مسلسل 6 ماہ تک دو ارب ڈالر سے زائد رہیں گیں۔

ان کا کہنا تھا کہ اکتوبر کے مقابلے میں نومبر میں ترسیلات زر میں 2اعشاریہ چار فیصد اضافہ ہوا جبکہ گزشتہ سال نومبر کے مقابلے میں اس سال ترسیلات زر 28.4 فیصد بڑھیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں