The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم آج گلگت بلتستان کے لیے میگا ترقیاتی پیکج کا اعلان کریں گے

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان آج گلگت بلتستان کےلیے میگاترقیاتی پیکج اورعبوری صوبے سے متعلق اہم اعلانات کریں گے جبکہ احساس کے 3بڑے پروگراموں کا آغاز کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان آج گلگت بلتستان کاایک روزہ دورہ کریں گے ، دورے میں عمران خان گلگت بلتستان کے لیے ترقیاتی پیکیج کے آغاز کے ساتھ ساتھ اسپیشل کمیونیکیشن آرگنائزیشن کے منصوبوں کاافتتاح کریں گے، اس موقع پر ان کو امدادی منصوبوں،مستقبل کی منصوبہ بندی پربریفنگ دی جائے گی۔

دورے کے دوران وزیراعظم گلگت بلتستان میں احساس کے 3بڑے پروگرامز کا آغاز کریں گے ، جس میں احساس نشونما، احساس انڈرگریجویٹ وسیکندری ایجوکیشن اسکالرشپ اور احساس ایک عورت ایک اکاؤنٹ شامل ہیں۔

وزیر اعظم فیز ٹوآپٹیکل فائبرکیبل کے منصوبے کا سنگ بنیاد رکھیں گے ، منصوبہ سی پیک کی 8ہزارکلومیٹرطویل شاہراؤں سے منسلک ہوگا جبکہ کے ٹوبیس کیمپ میں کونکورڈیا بی ٹی ایس کا بھی افتتاح کریں گے ، کونکورڈیا بی ٹی ایس کوہ پیماسد پارہ کی یاد میں تعمیر کیا گیا ہے۔

وزیر اعظم دوردراز علاقوں سے رابطے کیلئے آئی پی وی سیٹ کا افتتاح کے ساتھ ساتھ ہنزہ میں سافٹ ویئرٹیکنالوجی پارک کا سنگ بنیاد بھی رکھیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں