The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان آج پاکستان کے سب سے بڑے ہیلتھ ریفارمز کا آغاز کریں گے

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان آج پاکستان کے سب سے بڑے ہیلتھ ریفارمز کا آغاز اور نیا پنجاب بیسک ہیلتھ یونٹس سولر ائزیشن پروگرام کا افتتاح کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق معاون خصوصی ڈاکٹر شہباز گل نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا ہے کہ وزیراعظم آج لیہ میں پاکستان کے سب سے بڑے ہیلتھ ریفارمز کا آغاز کریں گے، جس کے تحت ڈی جی خان اور ساہیوال ڈویژن کے 100 فیصد آبادی کو ہیلتھ کارڈ کا اجراء ہونے جا رہا ہے۔

وزیر اعظم نیا پنجاب بیسک ہیلتھ یونٹس سولرائزیشن پروگرام کا افتتاح اور 200 بیڈز کے مدراینڈچائلڈ ہسپتال کا سنگ بنیاد رکھیں گے۔

ڈاکٹر شہباز گل کا کہنا تھا کہ وزیر اعظم عمران خان لیہ کےلئےآج 7ارب کےپراجیکٹ کااعلان کریں گے، ہیلتھ کارڈدنیا کی تاریخ کاپہلا پراجیکٹ ہے جو غریب ملک میں دیاجارہاہے، اب ہم ایسےاسپتال بنا رہےہیں جس میں نواز شریف سمیت سب کاعلاج ہو گا ، ایک ڈوبی ہوئی معیشت کو عمران خان کی حکومت نے سہارا دیا۔

انھوں نے کہا کہ ن لیگ نے لیہ میں کھوکھلے وعدے اور دعوے کئے ، عوام کو لوٹنےوالے رات کے اندھیرے میں بھاگتےہیں، جنوبی پنجاب کے شہریوں کو ماضی میں صرف خواب دکھائےگئے ، موجودہ دور میں صرف اعلان نہیں عملی اقدامات ہوں گے۔

معاون خصوصی کا کہنا تھا کہ ن لیگ دورمیں لیہ میں 1.7ارب کے فنڈز ، پی پی دور میں بھی 1.6ارب کےفنڈز کےاعلانات ہوئے تاہم ماضی میں فنڈز کے اعلان کے باوجود لیہ میں کام نہیں ہوئے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں