The news is by your side.

Advertisement

اب کوئی طاقتور گروہ عوامی مفادات کا خون کرنے کے قابل نہیں رہے گا: وزیر اعظم

اسلام آباد: وزیر اعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ اعلیٰ سطح کے کمیشن کی جانب سے مفصل فرانزک آڈٹ کے نتائج کے بعد کوئی بھی طاقتور لابی عوامی مفادات کا خون کر کے منافع سمیٹنے کے قابل نہیں رہے گی۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم عمران خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے ٹویٹ میں کہا کہ میں کسی بھی کارروائی سے پہلے اعلیٰ سطح کے کمیشن کی جانب سے مفصل فرانزک آڈٹ کے نتائج کا منتظر ہوں۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ نتائج 25 اپریل تک مرتب کر لیے جائیں گے، ان نتائج کے سامنے آنے کے بعد کوئی بھی طاقتور گروہ (لابی) عوامی مفادات کا خون کر کے منافع سمیٹنے کے قابل نہیں رہے گا انشا اللہ۔

انہوں نے کہا کہ گندم اور چینی کی قیمتوں میں یک لخت اضافے کی ابتدائی تحقیقات وعدے کے مطابق فوراً بلا کم و کاست جاری کردی گئی ہیں۔

اپنے ٹویٹ میں وزیر اعظم نے مزید کہا کہ تاریخ میں اس کی نظیر نایاب ہے، ذاتی مفادات کی آبیاری اور سمجھوتوں کی رسم نے ماضی کی سیاسی قیادت کو اس اخلاقی جرات سے محروم رکھا جس کی بنیاد پر وہ ایسی رپورٹس کے اجرا کی ہمت کر پاتیں۔

خیال رہے کہ گزشتہ روز وزیر اعظم نے کہا تھا کہ چیلنج ہے کہ کرونا وائرس بھی نہ پھیلے اور ساتھ غریب طبقے کی بھی مدد کی جائے، ملک کو ایسے چلانا ہے کہ غریب طبقہ متاثر نہ ہو۔

انہوں نے کہا تھا کہ ہم نے تعمیراتی شعبہ کھول دیا ہے تاکہ لوگوں کو روزگار ملے، دیہات میں زراعت مکمل طور پرکھول رکھی ہے تاکہ کسانوں کو مسئلہ نہ ہو۔

وزیر اعظم نے مزید کہا تھا کہ جہاں بھی کرونا وائرس پھیلے گا وہاں مکمل لاک ڈاؤن کریں گے، ٹائیگر فورس کا مقصد ہوگا مکمل لاک ڈاؤن میں لوگوں کے گھر کھانا پہنچائیں گے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں