The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان نے سوات ایکسپریس وے کا افتتاح کردیا

مالاکنڈ:وزیراعظم عمران خان نے سوات ایکسپریس وے کا افتتاح کردیا، ایکسپریس وےفیز ٹو کی تعمیرتجارتی و معاشی ترقی کیلئےاہم منصوبہ ہے ، اس سے فیز ون پر ٹریفک دباؤ میں کمی آئے گی۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان نے سوات ایکسپریس وے کا افتتاح کردیا، ایکسپریس وے فیز ٹو کےپی حکومت اور این ایچ اےکےاشتراک سےقائم کیاگیا ، اس کی لمبائی 80کلومیٹر ہے۔

سوات ایکسپریس وے صوابی، مردان اور مالاکنڈ کو چکدرہ سے ملاتا ہے، ایکسپریس وےفیز ٹو کی تعمیرتجارتی و معاشی ترقی کیلئےاہم منصوبہ ہے ، اس سے فیز ون پر ٹریفک دباؤ میں کمی آئے گی۔

اس سے قبل وزیر اعظم عمران خان نے مالا کنڈ یونیورسٹی میں تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ سیاحت پروان چڑھ گئی توپاکستانیوں کوباہرنہیں جانا پڑے گا، خسارہ ختم ہوسکتاہے۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ راوی منصوبے میں پرائیویٹ سیکٹرکی بدولت کئی ہزار ارب پیداہوں گے،بنڈل آئی لینڈ کیلئے دنیا بھر کے سرمایہ کار تیار بیٹھے ہیں، اگلے ہفتے نئی زرعی پالیسی لےکرآرہے ہیں، جو ملک کو اوپر اٹھا سکتی ہے۔

انھوں نے مزید کہا کہ جب اقتدارمیں آئےتوقرضہ واپس کرنےکیلئےپیسہ نہیں تھا، دوستوں نے ہماری مدد کی اور پاکستان کو ڈیفالٹ ہونے سے بچایا، پاکستان ڈیفالٹ ہوتا تو روپیہ گرجاتا اور سب کچھ مہنگا ہوجانا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں