The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان آج رات اقوام متحدہ کے اعلیٰ سطح کے پینل سے خطاب کریں گے

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان آج رات اقوام متحدہ کے اعلیٰ سطح پینل سے عالمی مالیاتی احتساب اور ٹرانسپرنسی اینڈ انٹرگرٹی کے موضوع پر خطاب کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان آج رات اقوام متحدہ کے اعلیٰ سطح کے پینل سے خطاب کریں گے ، عمران خان کا خطاب رات ساڑھے 7 بجے نشر کیا جائے گا۔

وزیراعظم عالمی مالیاتی احتساب اور ٹرانسپرنسی اینڈانٹرگرٹی کے موضوع پر خطاب کریں گے جبکہ اعلیٰ سطح پینل اینٹی کرپشن اور اینٹی منی لانڈرنگ کے موضوع پر گفتگو کرے گا۔

یہ فورم 2030 تک غربت کے خاتمے کے پائیدارترقیاتی اہداف کے نفاذ کی خاطر سرمایہ کاری کی کمی کے مسئلے پرقابوپانے میں مدد کے لئے تشکیل دیا گیا تھا اور مارچ میں اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی اور اقوام متحدہ کی اقتصادی اور سماجی کونسل کے صدور نے 15 رکنی پینل کا آغاز کیا تھا۔

اس پروگرام کو پینل کی عبوری رپورٹ پیش کرنے کے لئے بلایا جارہا ہے، جس میں ٹیکس تعاون ، انسداد بدعنوانی اور اینٹی منی لانڈرنگ کے لئے موجودہ بین الاقوامی فریم ورک کی نظامی کوتاہیوں اور عمل درآمد میں اہم خامیوں کی نشاندہی کی گئی ہے۔

اقوام متحدہ میں پاکستان کے مستقل نمائندے اور اقتصادی و سماجی کونسل کے صدر منیر اکرم بھی اجلاس کے دوران اظہار خیال کریں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں