The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم نے شادی کی 46 ویں سال گرہ منائی

اسلام آباد : وزیراعظم پاکستان نواز شریف اور ان کی اہلیہ کلثوم نواز شریف نے اپنی ازدواجی زندگی کی 46 ویں سالگرہ اپنی والدہ کےگھر منائی اس موقع پر کیک وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف لائے۔

تفصیلات کے مطابق آج وزیراعظم پاکستان نواز شریف اپنی اہلیہ کلثوم نواز کے ہمراہ والدہ گھر کے آئے جہاں انہوں نے اپنی شادی کی 46 ویں سالگرہ منائی جس کے لیے کیک وزیراعلیٰ پنجاب اور ان کے چھوٹے بھائی شہباز شریف لے کر آئے۔


وزیراعظم کی صاحبزادی مریم نوز شریف نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر تحریر کیئے اپنے پیغام میں والدین سے محبت اور نیک تمناؤں کا اظہار کیا اور اس اہم دن پر مبارک باد دی۔
nawaz-sharif-post-1
مریم نواز شریف نے اپنے ایک پیغام میں حدیث رسول صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کا حوالہ دیا جس میں ایمان کے اعلی درجے کو بیوی سے محبت اور شفقت سے پیش میں آنے میں پنہاں فرمایا ہے۔


اس موقع پر مریم نوز شریف نے اپنے والدین کی یادگار تصاویر بھی شیئر کیں جن میں سے ایک تصویر میں وزیراعظم اپنی پہلی اولاد کو گود میں اٹھائے مسرت کا اظہار کرتے نظر آرہے ہیں۔

مریم نواز شریف نے اپنے پیغام میں اپنے والد وزیراعظم نواز شریف اور والدہ کلثوم نواز شریف کو کامیاب ترین جوڑا قرار دیتے ہوئے دعا کی خوشی کے یہ لمحات بار بار زندگی میں آئیں اور ایسی ڈھیروں خوشیاں دیکھنا نصیب ہوں

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں