site
stats
اہم ترین

وزیراعظم آج اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی سے خطاب کریں گے

نیویارک : وزیراعظم نوازشریف آج کشمیری عوام کا مقدمہ دنیا کے سامنے رکھیں گے، مقبوضہ کشمیر میں بھارتی جارحیت اورانسانی حقوق کی سنگین خلاف ورزیوں سمیت پاکستان میں عدم استحکام کی بھارتی سازشوں کا پردہ بھی پوری دنیا کے سامنے چاک کرینگے۔

وزیراعظم نوازشریف آج اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی میں خطاب کریں گے، خطاب میں مقبوضہ کشمیر میں بھارتی جارحیت اور انسانی حقوق کی بدترین خلاف ورزیوں کے خلاف آواز اٹھائیں گے اور پاکستان میں مداخلت اور دہشتگردی کو فروغ دینے کی بھارتی سازشوں کا پردہ پوری دنیا کے سامنے چاک کریں گے۔


مزید پڑھیں : وزیر اعظم اور آرمی چیف کے درمیان ٹیلی فونک رابطہ


اپنے خطاب میں محمد نواز شریف خطے میں قیام امن سے متعلق پاکستانی نکتہ نظر سے بھی آگاہ کریں گے اور اقوام متحدہ سے مطالبہ کریں گے کہ وہ مسئلہ کشمیر کے حل کیلئے اپنا واضح کردار ادا کرے۔

گذشتہ روز وزیراعظم نوازشریف سے آرمی چیف جنرل راحیل شریف نے ٹیلی فونک رابطہ کیا، جس میں کشمیر سمیت علاقائی صورتحال پر تفصیلی تبادلہ خیال کیا گیا۔


مزید پڑھیں :  وزیر اعظم پاکستان اور ترک صدر کی امریکا میں ملاقات


اس سے قبل وزیراعظم نے نیویارک میں عالمی رہنماؤں سے ملاقاتیں بھی کیں ان میں برطانوی ہم منصب تھریسا مے، ترک صدر، سعودی ولی عہد شہزادہ محمد بن نائف، جان کیری اور نیوزی لینڈ کے وزیراعظم و دیگرشامل ہیں، انہوں نے عالمی برادری کو مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم سے آگاہ کیا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top