The news is by your side.

وزیراعظم بجلی بریک ڈاؤن پر سخت برہم، ذمہ داروں کے خلاف کارروائی کی ہدایت

اسلام آباد : وزیراعظم شہباز شریف نے بجلی بریک ڈاؤن پر سخت برہمی کا اظہار کرتے ہوئے ذمہ داروں کے خلاف کارروائی کی ہدایت کردی۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم شہباز شریف کی زیر صدارت اسلام آباد میں کابینہ کا اجلاس ہوا، جس میں 4 نکاتی ایجنڈے پر غور کیا گیا۔

وفاقی کابینہ کے اجلاس میں بجلی بریک ڈاؤن کا معاملہ بھی زیر غور آیا، وزیر اعظم شہباز شریف نے بریک ڈاؤن پر سخت برہمی کا اظہار کرتے ہوئے متعلقہ ڈویژن کے حکام کی سرزنش کی۔

وزیراعظم نے بجلی بریک ڈاؤن کے ذمہ داروں کے خلاف کارروائی کی ہدایت کردی۔

اجلاس میں کابینہ نے توشہ خانہ کے حوالے سے بین الوزارتی کمیٹی کی رپورٹ کا جائز ہ لیا، جبکہ کابینہ ڈویژن نے توشہ خانہ کے حوالے سے نئی پالیسی پر بریفنگ دی۔

وفاقی کابینہ نے توشہ خانہ کی نئی پالیسی میں مزید ترامیم تجویز کر دیں جبکہ بین الوزارتی کمیٹی نے توشہ خانہ پر نئی پالیسی کابینہ اجلاس میں پیش کی، کمیٹی توشہ خانہ میں مزید ترامیم کرکے پالیسی پیش کرے گی۔

وزیراعظم شہباز شریف کی زیرصدارت وفاقی کابینہ کا اجلاس ہوا ، جس میں ملکی سیاسی اور معاشی صورتحال پر مشاورت کی گئی۔

کابینہ نے ملک بھرمیں بجلی کے بریک ڈاؤن پر اظہار برہمی کرتے ہوئے بجلی بریک ڈاؤن کے ذمہ داروں کے خلاف کارروائی کی ہدایت کردی۔

گذشتہ روز وزیراعظم شہباز شریف نے ملک میں بجلی کے تعطل کا سخت نوٹس لیتے ہوئے تحقیقات کیلئے اعلیٰ سطح کی کمیٹی تشکیل دے دی تھی اور وفاقی وزیر توانائی خرم دستگیر سے فوری رپورٹ طلب کرلی تھی۔

وزیراعظم نے اظہار برہمی کرتے ہوئے ہدایت کی تھی کہ بجلی کا اتنا بڑا بحران کس وجہ سے پیدا ہوا، آگاہ کیا جائے اور ذمہ داران کا تعین کیا جائے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں