The news is by your side.

Advertisement

لعنت دینے والوں میں ہمت ہے تو اسمبلی توڑکردکھائیں، شاہد خاقان عباسی

بھکر : وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے کہا ہے کہ مجھے صوبائی اسمبلیاں توڑنے کی دھمکیاں دی گئی ہیں اور لعنت دینے والوں میں ہمت ہے تو اس دھمکی پرعمل کر کے بھی دکھائیں پتہ لگ جائے گا سیاست کیا ہوتی ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے بھکر میں عوامی اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے کیا، وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ ہم کسی پر لعنت بھیجنے کی سیاست نہیں کرتے۔

میں لعنت بھیجنے والوں کو چیلنج کرتا ہوں کہ وہ قومی اسمبلی میں تحریک عدم اعتماد لا کر دکھائیں، ن لیگ کا پیغام محبت ہے جبکہ مخالفین کا پیغام لعنت ہے، اب فیصلہ عوام نے کرنا ہے کہ انہیں کس کا پیغام چاہئے۔

انہوں نے کہا کہ مخالفین صوبائی اسمبلیاں توڑ کرعوام کے پاس جائیں، پتہ لگ جائے گا کہ سیاست کیا ہوتی ہے، ن لیگ نے ہمیشہ صوبوں کو ملانے کی بات کی ہے اور کبھی تفریق کی بات نہیں کی، عوام کو ملک کے تمام صوبوں میں ن لیگ کے منصوبے نظر آئیں گے۔

وزیر اعظم نے لاہور میں متحدہ اپوزیشن کے احتجاجی جلسے پرکڑی تنقید کرتے ہوئے کہا کہ لاہور مال روڈ کا جلسہ سب نے دیکھا جہاں تقریر کرنے والے زیادہ اور سننے والے بہت کم تھے۔


مزید پڑھیں: پارلیمنٹ پر لعنت بھیجنے کا بیان، شیخ رشید اورعمران خان کیخلاف مذمتی قرارداد منظور


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر ضرور شیئر کریں۔ 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں