The news is by your side.

Advertisement

قومی خزانہ جس حالت میں ملا وہ میری خواہش پورا کرنے کے قابل نہیں، وزیراعظم

اسلام آباد : وزیراعظم شہباز شریف کا کہنا ہے کہ ہر لمحہ احساس ستاتا ہے، قومی خزانہ جس حالت میں ملا وہ میری خواہش پورا کرنے کے قابل نہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم شہباز شریف نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہا کہ ہر لمحہ احساس ستاتا ہے، احساس ہے، سفید پوش طبقے کی مشکلات کم کرنے کے لیے کیا کرسکتے ہیں ، قومی خزانہ جس حالت میں ملا وہ میری خواہش پورا کرنے کے قابل نہیں، رمضان میں تنگدست اہل وطن کی مشکلات کم کرنے کی کوشش کی۔

شہباز شریف کا کہنا تھا کہ پنجاب میں 10 کلو آٹا 400 اور یوٹیلیٹی اسٹورز میں چینی 70 روپےکرنےکااعلان کیا ، یقین دلاتا ہوں معاشی حالات بہتر کرنے کےلیے دن رات کام کر رہے ہیں۔

اس سے قبل وزیراعظم شہباز شریف نے وفاقی کابینہ کے پہلے اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ میں اس کابینہ کو وار کیبنٹ سمجھتا ہوں، سابق حکومت غربت ، بےروزگاری، مہنگائی کےخاتمے میں ناکام رہی، ہماری جنگ غربت بے روزگاری ،مہنگائی کیخلاف ہوگی، ملک قرضوں میں ڈوبا ہوا ہے ، ہم نے ڈوبتی کشتی کوکنارے لگانا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ صرف ایک ہی راستہ ہے محنت محنت اور محنت ایک ہی راستہ ہےاٹھو مایوسی کو محنت میں بدل دیں، اتفاق، اتحاد، مشاورت کرینگے تو بڑے سے بڑے مسائل بھی حل ہوں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں