The news is by your side.

وزیراعظم آج اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی سے خطاب کرینگے

وزیراعظم شہباز شریف آج اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی سے خطاب کریں گے وہ دوران خطاب مسئلہ کشمیر سمیت دیگر موضوعات پر بات کریں گے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق وزیراعظم شہباز شریف آج اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی کے 77 ویں اجلاس سے خطاب کریں گے وہ اپنے خطاب میں مسئلہ کشمیر کا بھی احاطہ کریں گے جبکہ دیگر موضوعات پر بھی بات کریں گے۔

واضح رہے کہ وزیراعظم شہباز شریف یو این جنرل اسمبلی اجلاس میں شرکت کے لیے 20 ستمبر کو نیویارک پہنچے تھے اور گزشتہ دو روز کے دوران انہوں نے سائیڈ لائن مختلف عالمی رہنماؤں سے ملاقاتیں کی ہیں۔

وزیراعظم اور امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ میں مختصر ملاقات بھی ہوئی ہے اور اس حوالے سے وزیر مملکت برائے امور خارجہ حنا ربانی کھر کا کہنا ہے کہ یہ ملاقات مفید رہی ہے اور پاک امریکا تعلقات گرمجوشی کے ساتھ آگے بڑھ رہے ہیں۔

شہباز شریف نے امریکا کے وزیر خارجہ بلنکن، وزیر ماحولیات جان کیری اور امریکی انڈر سیکریٹری ڈونلڈ لو، فرانسیسی صدر ایمانوئل میکخواں، ایران اور اسپین کے صدور، آسٹریا کے چانسلر، نیوزی لینڈ کی وزیراعظم جیسنڈا آرڈن، آئی ایم ایف کی منیجنگ ڈائریکٹر مکرسٹالینا جارجیوا، سیکریٹری جنرل اقوام متحدہ انتونیو گویتریس، بل گیٹس ودیگر سے ملاقاتیں کیں اور انہیں پاکستان میں حالیہ سیلاب سے ہونے والی تباہ کاریوں سے آگاہ کیا۔

یہ بھی پڑھیں: شہباز شریف اور جو بائیڈن کے مابین مختصر ملاقات

اسی تناظر میں حریت رہنما عبدالحمید لون کی جانب سے بیان بھی سامنے آیا ہے جس میں انہوں نے کہا ہے کہ وزیراعظم شہباز شریف اقوام متحدہ میں اپنے خطاب کے دوران مسئلہ کشمیر کو اجاگر کریں اور مقبوضہ کشمیر کی صورتحال پر اقوام عالم سے مداخلت کی اپیل کریں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں