The news is by your side.

Advertisement

ن لیگ کے ایک اور رہنما اسمبلی کی رکنیت سے مستعفی

پشاور : پاکستان مسلم لیگ(ن) کے رکن خیبر پختونخوا اسمبلی اورنگزیب نلوٹھ نے اسمبلی کی رکنیت سے استعفی دے دیا، اسمبلی سیکریٹریٹ نے انہیں سات روز میں رپورٹ کرنے کی ہدایت کردی۔

تفصیلات کے مطابق خیبر پختونخوا اسمبلی میں ن لیگ رہنما اورنگزیب نلوٹھ اپنی اسمبلی رکنیت سے مستعفی ہوگئے، اس حوالے سے ذرائع کا کہنا ہے کہ رکن اسمبلی اورنگزیب نلوٹھہ نے استعفیٰ اسپیکر کے پی اسمبلی مشتاق غنی کو جمع کرادیا ہے۔

ذرائع کا مزید کہنا ہے کہ کے پی اسمبلی سیکرٹریٹ نے اورنگزیب نلوٹھہ کو7روز میں رپورٹ کرنے کی ہدایت کی ہے ، ترجمان اسمبلی سیکریٹریٹ کے مطابق اورنگزیب نلوٹھہ اگر اسپیکر کے روبرو پیش نہ ہوئے تو ان کا استعفیٰ منظور کرلیا جائے گا۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز پنجاب اسمبلی میں قائد حزب اختلاف حمزہ شہباز نے بھی اسمبلی رکنیت سے استعفیٰ لکھ دیا مسلم لیگ ن پنجاب کی ترجمان عظمیٰ بخاری کا کہنا تھا کہ ان کے استعفے کی کاپی بعد میں جاری کی جائے گی۔

حمزہ شہباز شریف ان دنوں جوڈیشل ریمانڈ پر جیل میں قید ہیں جبکہ مسلم لیگ (ن) نے استعفے جمع کرانے کی ڈیڈ لائن میں کمی کردی اور ارکان اسمبلی کو اگلے 8 دن کے بجائے صرف 2 دن کی مہلت دی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں